Allt bra under en femhundring är ju prisvärt.Själv försöker jag vänja mig vid 499. Nyss kostade den ju 399
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt bra under en femhundring är ju prisvärt.Själv försöker jag vänja mig vid 499. Nyss kostade den ju 399
Alltid vanskligt att diskutera prisvärde. Den var iaf prisvärdare förrutAllt bra under en femhundring är ju prisvärt.
Bästa bubblet jag druckit! Vart fick du tag på de?Idag landade dessa två favoriter
PrivatimportBästa bubblet jag druckit! Vart fick du tag på de?
Tillhandahåller Systembolaget Nebukadnessar.
Eller får man själv importera.
Framgår mycket tydligt på Systembolagets hemsida att Pol Roger och Taittinger finns i BS. Alla andra stora varumärken går garanterat att få på ”privatimport” inom en vecka det med.Tillhandahåller Systembolaget Nebukadnessar.
Eller får man själv importera.
Vilken bas är det? Det är tråkigt att de ligger kortare och säljs väldigt unga nu. Men cashen ska in.Charles Heidsieck Brut Réserve, en fyllig och trevlig champagne som gör semifinal två av Eurovision Song Contest mer uthärdlig .
Vilken bas är det? Det är tråkigt att de ligger kortare och säljs väldigt unga nu. Men cashen ska in.
Krävs väl minst en magnum dåCharles Heidsieck Brut Réserve, en fyllig och trevlig champagne som gör semifinal två av Eurovision Song Contest mer uthärdlig .
Kommer väl in varje år(ny årgång släpps)som webblansering men dem senaste väldigt rejäla prisökningarna gör att den inte säljer slut? Den där låg i en webblansering i december 2023 som jämförelse kostade den i webblanseringen december 2021 6599.Är det inte ovanligt att denna finns på sb?
Fan, hade bara 15000 så jag kan inte köpa den
Kanske vart så att den alltid tagit slut snabbt och av den anledningen har jag inte sett denKommer väl in varje år(ny årgång släpps)som webblansering men dem senaste väldigt rejäla prisökningarna gör att den inte säljer slut? Den där låg i en webblansering i december 2023 som jämförelse kostade den i webblanseringen december 2021 6599.
Den är grym!En favorit, i en för mig ny årgång
Vad bra. Jag kommer låta den ligga i minst 5-år dock…Den är grym!
Var handlade du?En favorit, i en för mig ny årgång