• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Champagne

Compiss

Patek
2-Faktor
Idag kom en beställning av 6 fl av denna.
IMG_4427.jpeg
 
Senast ändrad:

hooods

Panerai
2-Faktor
1000007450.jpg

Det här är riktigt bra champagne. Koncentrerat, komplext och med fin längd. Drar mer åt citrus/tropisk frukt än äpple. Perfekt avvägd dosage, upplevs absolut inte för torr. Inga riktiga mognadstoner bara total harmoni. Tveksamt om den kommer bli bättre. Ligger i min mun perfekt i sitt drickfönster. Behöver någon timme för att öppna sig.
1000007458.jpg
 

hooods

Panerai
2-Faktor
1000007671.jpg

Som Tattingers standard NV på steroider. Extra allt. Intensiv doft, bra koncentration och längd. Massor av tropisk frukt, bröd och en del krut. Helt klart i en reduktiv stil. Gillar man standard cuvén är detta en no-brainer.
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
Är det inte ovanligt att denna finns på sb?

Fan, hade bara 15000 så jag kan inte köpa den 😂



IMG_4736.png
Kommer väl in varje år(ny årgång släpps)som webblansering men dem senaste väldigt rejäla prisökningarna gör att den inte säljer slut? Den där låg i en webblansering i december 2023 som jämförelse kostade den i webblanseringen december 2021 6599.
 
Senast ändrad:

Compiss

Patek
2-Faktor
Kommer väl in varje år(ny årgång släpps)som webblansering men dem senaste väldigt rejäla prisökningarna gör att den inte säljer slut? Den där låg i en webblansering i december 2023 som jämförelse kostade den i webblanseringen december 2021 6599.
Kanske vart så att den alltid tagit slut snabbt och av den anledningen har jag inte sett den
 
  • Like
Reactions: JDQ

hooods

Panerai
2-Faktor
1000007680.jpg
1000007681.jpg


Riktigt schysst budgetbubbel med begynnande mognadstoner. Snoken är grym. Marsipan, honung och grädde. Bättre doft än många skumpor för det dubbla. Betydligt enklare i munnen men fortfarande bra. Rekommenderas. Hade passat perfekt till typ anklever.
 
Senast ändrad:
Topp