Krug Grand Cuvee.Ooh. Vad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krug Grand Cuvee.Ooh. Vad
Gottans, blir det till nyår?Krug Grand Cuvee.
Får väl dricka upp den om den inte är kass redan, tänker jagGottans, blir det till nyår?
Får väl dricka upp den om den inte är kass redan, tänker jag
Den snarare bör lagras några år innan den dricks, ett decennium är inga konstigheter.Krug Grand Cuvee.
Dompa 06 och hummer idag. Fantastiskt gott.
Den var väldigt bra och går absolut att dricka nu. Har du tålamod så kommer den att vinna på att lagras längre.Är 06an redo nu? haren liggandes.
Införskaffat nyårsbubblet... En liten coinflip, för mig okänd tillverkare men bra ålder
Kul!Bättre ålder:
Har dock inte testat någon av årgångarna. Läst på lite och tyvärr inga strålande recensioner men kul att testa nytt!
Höstskog! Kul om man är ute efter lagringsnoter men man ska inte förvänta sig en frisk syrlig smak.Bättre ålder:
Har dock inte testat någon av årgångarna. Läst på lite och tyvärr inga strålande recensioner men kul att testa nytt!
Höstskog! Kul om man är ute efter lagringsnoter men man ska inte förvänta sig en frisk syrlig smak.
Edit: Skulle inte ta den som fördrink utan snarare till mat.
OMG! Ja, det kanske är läge att sänka den där själv nån kväll. Intressant, har kört Selosse blint med några mindre vinintresserade och omdömet har varit ”konstigt”, ”smakar jäst” o.dyl.Min julklapp till de vuxna var champagne provning (hemma) under tre dagar. Blir intressant det här då allt testas blint och resultatet efter första dagen är att jokern i form av en Cremant var mest popis följt av Palmer 2012. Totalt sågat av två, en som tyckte den var ok men sådär var...:
Tycker själv att den är magisk. Funderar på att plocka bort ett par flaskor ikväll och imorgon, pärlor åt svin.
Louis Roederer eller Taittinger. Kör Louis Roederer när det ändå är fest. Om du inte orkar spara den i några år dvs, men det känns lite overkillHej, någon kunnig som vill hjälpa mig att välja morgondagens champagne? Har ingen större kunskap på området, men har dessa på lager.
Kommer att köra en klassisk meny med Skagen och oxfilé.
Är det någon som man borde hålla på ett par år till?
Tack på förhand / Belmondo
Ok, tack. Det låter som att vi kommer att få en bra fest dåLouis Roederer eller Taittinger. Kör Louis Roederer när det ändå är fest. Om du inte orkar spara den i några år dvs, men det känns lite overkill
Kör Tattingern som välkomstdrink och LR til maten så tror jag att både du och gästerna blir nöjda....Ok, tack. Det låter som att vi kommer att få en bra fest då
Kul! Har den där vilande till min 30-årsdag nästa år!Bättre ålder: