LyxfällanNästa
Basic
Helt underbar champagne i mitt tycke, var inte sista gången den inhandlades!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow!!!Fantastisk.
"javafaan, det är ju tisdag" funkar precis lika braFick feeling och tänkte ”javafaan, det är ju onsdag”. Nu när vi korkat upp den inser jag att det är tisdag!
Svårslaget dock!
Ja det visade det sig faktiskt att det gjorde!"javafaan, det är ju tisdag" funkar precis lika bra
VinkällarbutikernaVilket systembolag är bäst för champagne och kanske vin? Det är alltid trevligt att klämma och känna innan köp
Vinkällarbutikerna
Varning för besvikelse då de inte har så mycket spännande bakom glasväggen om det inte har varit nylansering. Annars har ju alla butiker beställningssortimentet.Oj dessa har jag aldrig sett förut! Får ta en titt på PK-huset i helgen
Bra poäng att ha i minnet. Det är ju inte som så att man kan botanisera bland äldre årgångar av Selosse precis...Varning för besvikelse då de inte har så mycket spännande bakom glasväggen om det inte har varit nylansering. Annars har ju alla butiker beställningssortimentet.
Men de ska ändå ha kredd för att de lagerför 6 liters Ace of Spade. Typiskt bra om man får feeling.Bra poäng att ha i minnet. Det är ju inte som så att man kan botanisera bland äldre årgångar av Selosse precis...
Hahaha! Exakt, om man får feeling...Men de ska ändå ha kredd för att de lagerför 6 liters Ace of Spade. Typiskt bra om man får feeling.
Tisdag, Onsdag, Söndag........Alla dagar funkar med Champange!Fick feeling och tänkte ”javafaan, det är ju onsdag”. Nu när vi korkat upp den inser jag att det är tisdag!
Svårslaget dock!
Gott och blandat.
Det låter lovande, har några kartonger till att hämta. Planerar dock att vänta några år med att öppna första. Självdisciplin..08:an från DP är riktigt trevlig!
Har de fått in fler Churchill 08’or eller har du hämtat en beställning? Försökte få tag i dem efter släppet men då var det tungjobbat att få tag på.Gott och blandat.
Inte bokat, kom en leverans i måndags (som tog slut på några timmar), som hade blivit framflyttad två gånger tidigare. Var lite halvtrött på att gå och fråga varje gång.Har de fått in fler Churchill 08’or eller har du hämtat en beställning? Försökte få tag i dem efter släppet men då var det tungjobbat att få tag på.
Härlig aktivitet, dryck och dinker!