• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Champagne

Zingo

Rolex
Appråpå PJ så plockade jag idag upp storebrorsan (i dubbel bemärkelse). :)
0CEF576E-331A-452D-BE3A-3F6D0981D8ED.jpeg
 

Gunnar

Omega
Nu var det länge sedan jag spammade forumet med mina bilder, men här kommer två bilder från förra helgen då vi körde en champagnelunch med en trevlig rosé från Palmer och några porkbelly bao!

Ikväll blir det specialevent hemma hos oss, återkommer med bilder sen ;)

20190510_115813.jpg
20190510_210410.jpg
 

GusH

Cartier
2-Faktor
Tänkte slänga ut mig ett tips som inte får missas!
>> Joseph Perrier Cuvèe Royal <<
Hovleverantör till brittiska kungahuset:pompus:
Slår Bollinger med en hästlängd!
Lite dyr men värt om man ska fira något:happyhappy:
 

Gunnar

Omega
I helgen bjöd jag några vänner på ett event där vi drack Bollinger och åt burgare, namngett Burgers and Bollinger, inspirerat av champagnesweden.
Det blev två halvtaskiga bilder, men vill ändå dela med mig ;)

Rosén var första gången jag drack, och wow den var riktigt trevlig! Fina bubblor, bra eftersmak, frisk och helt enkelt trevlig :happyhappy:

20190525_182738.jpg
20190525_205705.jpg
 

Rey

Rolex
Poppade denna igår som legat ett bra tag (30 år + trodde svärfar) i svärfars vinkällare som ett litet firande på att jag nu klarat mitt sista moment på läkarprogrammet (tentan). Är väl ingen lagringsbubbel direkt men alltid kul med gammalt och bokstavligen dammigt!

58510C3A-F828-48D3-9625-68E00FE80643.jpeg
 

Zingo

Rolex
Poppade denna igår som legat ett bra tag (30 år + trodde svärfar) i svärfars vinkällare som ett litet firande på att jag nu klarat mitt sista moment på läkarprogrammet (tentan). Är väl ingen lagringsbubbel direkt men alltid kul med gammalt och bokstavligen dammigt!

58510C3A-F828-48D3-9625-68E00FE80643.jpeg
Smaknoter!?! :)
 
Poppade denna igår som legat ett bra tag (30 år + trodde svärfar) i svärfars vinkällare som ett litet firande på att jag nu klarat mitt sista moment påläkarprogrammet (tentan). Är väl ingen lagringsbubbel direkt men alltid kul med gammalt och bokstavligen dammigt!

58510C3A-F828-48D3-9625-68E00FE80643.jpeg
Bra jobbat med utbildningen!
 

Gunnar

Omega
Poppade denna igår som legat ett bra tag (30 år + trodde svärfar) i svärfars vinkällare som ett litet firande på att jag nu klarat mitt sista moment på läkarprogrammet (tentan). Är väl ingen lagringsbubbel direkt men alltid kul med gammalt och bokstavligen dammigt!

58510C3A-F828-48D3-9625-68E00FE80643.jpeg
Bra jobbat!

Fasiken vilken cool flaska
 

Rey

Rolex

Är kass på sådant tyvärr, det var ganska brödig med lång eftersmak. Fina bubblor fortfarande vilket var kul då det alltid är lite chansning när det legat så länge.

Bra jobbat med utbildningen!

Tack!!

Bra jobbat!

Fasiken vilken cool flaska

Tack!! Ja, han har ett helt gäng gammalt liggande och tyckte denna såg rolig ut så det fick bli den :D
 
Topp