MR-WJ
Basic
Det är inte min favorit under femhundringen, men helt klart ett bra vin som är värt att testas.Härliga tider! Tack som Fa-an. KS levererar igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är inte min favorit under femhundringen, men helt klart ett bra vin som är värt att testas.Härliga tider! Tack som Fa-an. KS levererar igen.
Vackraste Champagne flaska i mitt tycke!Appråpå PJ så plockade jag idag upp storebrorsan (i dubbel bemärkelse).
Den drack vi förra sommaren - kändes faktiskt rätt färdiglagrad! Jag ska nog korka upp mina inom de närmsta två åren.Appråpå PJ så plockade jag idag upp storebrorsan (i dubbel bemärkelse).
Färdiglagad?! Hade minst tänkt mig den som 20 åring men gärna längre pga magnum. Har inte druckit någon 08 som känts i närheten av färdig.Den drack vi förra sommaren - kändes faktiskt rätt färdiglagrad! Jag ska nog korka upp mina inom de närmsta två åren.
Ok att det är magnum, så några år till där då, men annars har vi nog olika smak!Färdiglagad?! Hade minst tänkt mig den som 20 åring men gärna längre pga magnum. Har inte druckit någon 08 som känts i närheten av färdig.
Och nu är vi här!Vilken dröm! Är det E32 eller E38?
Och nu är vi här!
Har köpt på oss 10-15 flaskor än så länge och det blir minst lika många imorgon, om vi hittar något bra
Är också intresserad. Åker nog genom Reims på väg hem från Italien i sommar. Även Norra Rhône.Jag är också nyfiken på vilka gårdar. Några tips kanske? Ska själv ner en runda nu i juni.
Brut eller Blanc des Blancs?Tänkte slänga ut mig ett tips som inte får missas!
>> Joseph Perrier Cuvèe Royal <<
Hovleverantör till brittiska kungahuset
Slår Bollinger med en hästlängd!
Lite dyr men värt om man ska fira något
Blanc de Blanc.Brut eller Blanc des Blancs?
Denna tillverkare vill jag besöka någon gång.....Jag är också nyfiken på vilka gårdar. Några tips kanske? Ska själv ner en runda nu i juni.
Smaknoter!?!Poppade denna igår som legat ett bra tag (30 år + trodde svärfar) i svärfars vinkällare som ett litet firande på att jag nu klarat mitt sista moment på läkarprogrammet (tentan). Är väl ingen lagringsbubbel direkt men alltid kul med gammalt och bokstavligen dammigt!
Bra jobbat med utbildningen!Poppade denna igår som legat ett bra tag (30 år + trodde svärfar) i svärfars vinkällare som ett litet firande på att jag nu klarat mitt sista moment påläkarprogrammet (tentan). Är väl ingen lagringsbubbel direkt men alltid kul med gammalt och bokstavligen dammigt!
Bra jobbat!Poppade denna igår som legat ett bra tag (30 år + trodde svärfar) i svärfars vinkällare som ett litet firande på att jag nu klarat mitt sista moment på läkarprogrammet (tentan). Är väl ingen lagringsbubbel direkt men alltid kul med gammalt och bokstavligen dammigt!
Smaknoter!?!
Bra jobbat med utbildningen!
Bra jobbat!
Fasiken vilken cool flaska
Ingen expert och inga super priser. Rätt mycket standardflaskor men Krug GC samt vintage är ju alltid trevligt.Hej experter, någon flaska som är värd att prova. Hinner inte dricka alla
Ingen expert och inga super priser. Rätt mycket standardflaskor men Krug GC samt vintage är ju alltid trevligt.