Oew
Guld
Tack, får nog bli julafton då! Har en Bollinger rd 02 som jag får ha som backup ifall övriga inte gillar ekOj oj... selosse är ek för mig, ek är för mig tillgänglighet.
Drick är mitt tips, långt ifrån alla gillar hans viner *ärligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, får nog bli julafton då! Har en Bollinger rd 02 som jag får ha som backup ifall övriga inte gillar ekOj oj... selosse är ek för mig, ek är för mig tillgänglighet.
Drick är mitt tips, långt ifrån alla gillar hans viner *ärligt.
Även Bolli har ju en försvarlig mängd fatlagrat i sina cuvéer.Tack, får nog bli julafton då! Har en Bollinger rd 02 som jag får ha som backup ifall övriga inte gillar ek
Absolut, men tycker inte det är så dominantÄven Bolli har ju en försvarlig mängd fatlagrat i sina cuvéer.
Imponerade av Bollingers PR avdelning som lyckas kränga en 2011 för klart mer $ än en 2008!Två av denna Champagne fick sambon tag på idag, hon hängde på låset. Roligt tillskott i vinkylen där en Bollinger ”Bond” från 2009 ligger och väntar.
Köpte nyss Selosse V.O, för en som aldrig prövat Selosse, är den omöjlig att dricka på 10+år eller är den ok nu? Hört från vissa som säger att man ska lufta och servera varmare än vanligt också?
Kul! Aldrig testat André Clouet men verkar vara sjukt bra champagne .Den här var imponerande! André Clouet vintage dream 2009, gran cru
Beställde hem en 2004 nu @Allan Ballan
Kul! Aldrig testat André Clouet men verkar vara sjukt bra champagne .
Tycker du ska besöka oss snart så du kan komma på champagnekvällMycket gott.
Har några 04 men inte prövat än, blir kul att pröva!Den här var imponerande! André Clouet vintage dream 2009, gran cru
Beställde hem en 2004 nu @Allan Ballan
Russin är lite lurigt att placera in men viss sockernivå torde vara bra dvs inte zero dosage. Bokna äpplen kommer med ålder med PN.
En av 11 olika champagner på årets sista dag. Helt klart en av de bättre.
Älskar champagne men är absolut ingen kännare.
Har på senare tid börjat uppskatta champagner som smakar mycket. Gärna lite åt russin och höstäpplen utan att för den sakens skull vara halvtorra/söta.
Är det någon som har bra tips?
Kvällens champagne, Citrus doft med ek och lite vanilj. Väldigt fina bubblor, med djup lång smak av ek, mineraler och smör samt mandel. Mkt bra!
Tycker nog det, är ett rätt ordentligt prissteg upp till champagner jag tycker är bättre, så är definitivt värt att pröva om man inte räds ek.prisvärd?
Tycker nog det, är ett rätt ordentligt prissteg upp till champagner jag tycker är bättre, så är definitivt värt att pröva om man inte räds ek.