Notorious Niklas
Silver
Verkar vara rätt dålig åtgång. Fortfarande 240 kvar av 450st.Tack!! Detta hade jag dålig koll på!
Lyckades beställa två flaskor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar vara rätt dålig åtgång. Fortfarande 240 kvar av 450st.Tack!! Detta hade jag dålig koll på!
Lyckades beställa två flaskor
Lite konstigt med tanke på bl.a.:Verkar vara rätt dålig åtgång. Fortfarande 240 kvar av 450st.
Nja, inte så konstigt vid beaktande av årgång, prisökningen och vilken föregående årgång var. Men den kommer nog bli drickbar och framförallt god någon gång i framtiden.Lite konstigt med tanke på bl.a.:
https://www.thedrinksbusiness.com/2012/10/champagne-2012-better-than-1996/
Avis, mycket bra!Oh my... magiska bubblor ikväll.
Trevligt värre!Oh my... magiska bubblor ikväll.
Oh my... magiska bubblor ikväll.
96Oh my... magiska bubblor ikväll.
Verkligen. Och denna flaska hade kunnat ligga måååååånga år till i källaren. Fortfarande frisk och med bra syra och sköna äppletoner.Åh, - 96 är väl en legendarisk årgång!?
Hoppas bolaget har kvar i morgon. Gick inte att beställa på nätet....Gick vägen...!
Jodå precis så kul...
Eller som snubben utanför bolaget som oxå fått tag i 2 flaskor sa: "Ska man leka greve så är det lika bra o göra det ordentligt."
Typ ca 200 nu...Verkar vara rätt dålig åtgång. Fortfarande 240 kvar av 450st.
Om du väljer ett systembolag som inte har eller har haft dem så tror jag du kan beställa på nätet (så såg det ut för mig iaf).Hoppas bolaget har kvar i morgon. Gick inte att beställa på nätet....
Hänger på låstet
Provade lite olika bolag och samma text dyker upp hela tiden....Om du väljer ett systembolag som inte har eller har haft dem så tror jag du kan beställa på nätet (så såg det ut för mig iaf).
Du får gå till närmsta systembolag och be dem beställa hem åt dig från en annan butikPK huset skall ha 48 st men går ej att beställa.
2 är på väg till mig men vet ej om jag ska behålla, hojtar till dig först dåProvade lite olika bolag och samma text dyker upp hela tiden....
Någon som vet om det funkar att beställa?
Kunde du beställa online?2 är på väg till mig men vet ej om jag ska behålla, hojtar till dig först då
Kunde du beställa online?
JaKunde du beställa online?
Trollar du med nån slags låtsashype?Kunde du beställa online?
Du får gå till närmsta systembolag och be dem beställa hem åt dig från en annan butik
7 dagar sa de till mig i fredags när jag frågade om lite andra saker.Endast efter 14 dagar efter släpp
Är 2012 en bra investerings årgång?
De låg runt 2500 - 2700 SEK i December.När ni kunniga i tråden pratar om investering hur kan den se ut på just Cristal?
Vad är en 2008 värd just nu?
Vadå värt?Är det värt att köpa 1-2 Cristal? Har ingen vinkyl än utan de få (ej exklusiva) flaskorna jag har ligger i garderoben vilket då det är enda stället som är mörkt och håller mest jämn temperatur.
Vad menar du med värt? Ska du dricka själv, eller köpa som en investering?Är det värt att köpa 1-2 Cristal? Har ingen vinkyl än utan de få (ej exklusiva) flaskorna jag har ligger i garderoben vilket då det är enda stället som är mörkt och håller mest jämn temperatur.