• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Champagne

image.jpg

besökte gamla kontoret i cph och så hade cafeterian utförsäljning vin och annat.

700 DKK för detta är inte illa pinkat :)

Efter långt tid och efter att ha bråkat med dem en hel del fick jag tillbaka hela summan igår.
Var nog sådär för att det endast var en Champange på en Champangeprovning.
Oj!
Lite magstarkt att kalla det Champagneprovning......
:rage:
Oj, riktig blåsning! Det brukar ju annars kallas mosserande eller bubbelprovning men att kalla det champagneprovning är lurendrejeri. :rage:

Cristal 2012 i morgon på bolaget, ryktas väl om att det är bästa året från Roederer på länge, vad tror panelen?

Cristal 2012 i morgon på bolaget, ryktas väl om att det är bästa året från Roederer på länge, vad tror panelen?
Tror den är riktigt bra. Men för dyr för mig och lär gå snabbare än du hinner blinka på nätet. I butik har du nog kanske större chans om du ska köpa din ranson.

Tror den är riktigt bra. Men för dyr för mig och lär gå snabbare än du hinner blinka på nätet. I butik har du nog kanske större chans om du ska köpa din ranson.
kan bara hålla med. Men likadant här så är den väl dyr för mig!
Ja, cristal är väl tyvärr alltid lite dyrt, men lokala bolaget ska ha 6st så funderar på att hänga på låset o knipa 2 för lagring, får se hur det går.

Haha nej, på mitt krut på 2st 30 åriga från ett litet hus ist. Men önskar dig lycka till och hoppas du får dem! Bra investering att klippa alla om du har råd och sälja om 5-10 år!
Gick vägen...!
Fasen - fanns lite väl många kvar i weblagret än så länge. Skulle ju vara kul, men kanske inte 2' kul.
Jodå precis så kul... ;)
upload_2020-2-14_10-58-35.png

Eller som snubben utanför bolaget som oxå fått tag i 2 flaskor sa: "Ska man leka greve så är det lika bra o göra det ordentligt."

Ja, cristal är väl tyvärr alltid lite dyrt, men lokala bolaget ska ha 6st så funderar på att hänga på låset o knipa 2 för lagring, får se hur det går.

Tack!! Detta hade jag dålig koll på!
Lyckades beställa två flaskor :)

Tillbaka
Topp