WBergdahl
Silver
Aha! Den blir kul att testa då!Nja, den är 2003 på magnum nu, 2005 kommer dock till våren och den är galet bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha! Den blir kul att testa då!Nja, den är 2003 på magnum nu, 2005 kommer dock till våren och den är galet bra.
Nyårs-champagnen är nu fixad! En Cristal från 2002
![]()
Man får ligga mycket med den där!Haha duktig posörskumpf
Clouet är ett väldigt bra budget, saknar karaktär och fyllnad som min favorit Pol Roger vintage men slinker nerLaguppställning inför nyår. Lite gott och blandat av olika drycker. Har inte testat André Clouet tidigare, skall bli intressant.
![]()
Var den god? Nja, men dyr!Haha duktig posörskumpf
Var den god? Nja, men dyr!
sålt 350 och investerat i ett bra nyår?Nyårs-champagnen är nu fixad! En Cristal från 2002
![]()
Haha, skorna är kvar!sålt 350 och investerat i ett bra nyår?
Haha, skorna är kvar!
Champagnen var "billig" för att vara en så pass gammal. Var i en skattefri zon i Italien, så betalade runt €150 för den![]()
Sant... Men den kommer tillbaks snartDet är ju 1.000 pix från Panerai-kontot..![]()
Sant... Men den kommer tillbaks snart![]()
Haha, verkligen!Good man!
Man måste ju leva lite oxå.![]()
Hehe, ja cotillion är ju helt rätt om man ska tro på dess namn!Laguppställning inför nyår. Lite gott och blandat av olika drycker. Har inte testat André Clouet tidigare, skall bli intressant.
![]()
Om du outat vinet/vinerna blir det enklare att ge råd.Om man blir av med en mörk och sval matkällare om någon månad och har en riktig pangare på lut, vad är då bästa sättet att förvara den? I kylskåpet något år eller ska man gräva ner den på landet?? Vinkyl är uteslutet.
Tveksam till att jag vill förvara den och ett antal vinare i matkällaren tillhörande lägenheten..
Om du outat vinet/vinerna blir det enklare att ge råd.
Typ en månad innan jag fyllde 40 för snart 3 år sedan knatade jag till det statliga spritbolaget här på ön, någorlunda viss om att jag skulle lyckas i mitt uppdrag. Uppdraget bestod i att få tag på en flaska Dom Perignon till min annalkande högtidsdag.
Döm om min förvåning när varumärket varken fanns i det vanliga sortimentet eller i beställningssortimentet.
Till detta har jag endast en välformulerad och ekivot förklaring, BAJS !
Ja för tusan köp BollingerHade egentligen planerat prosecco till nyår men blev sugen på champagne nu efter den här tråden. Inte druckit så mycket champagne tidigare så är väl ute efter något nybörjarvänligt.
Champagnen kommer drickas som fördrink under kvällen så ingen mat till.
Har ni några bra tips?![]()
Det är så man ska gå alltså.Ja för tusan köp Bollinger