• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Champagne

75% PN och 25% Chardonnay. Otroligt gott. Druckit ett gäng flaskor och har ett gäng kvar.
20201130_125151.jpg
Tack för tipset!

Paul Dethune, BdN, 489 kr. Franska vinlistan. Hur gott som helst. Om någon vill dela ett 6-pack är jag på!
Den har jag haft på min radar länge. Blir nog ett köp i vår!
Lite väl dyr o torr för mig, men kanske något för dig??
Tack för tipset. Har aldrig druckit något från producenten. Har du någon erfarenhet?

Ja, både från producenten och den importören och där finns mycket gott. Dock inte testat Résurgence. Den låter dock spännande men dels ligger den lite högt i pris för mig och så har mina smaklökar lite svårt för zero dosage (eller där omkring...).

Senast ändrad:
Denna härliga tråd har jag missat. I kväll njuter vi av en flaska Paul Detune. Köptes på plats hos vinbonden i Champagne för ett par år sedan. Riktigt god nu även om det säkert finns ett långt liv kvar. Kola och gula äpplen, hög syra som inte tar över och en lååång eftersmak - så här vill jag ha min skumpa!
ADF599E9-D6CA-43D5-BFC9-A30D9B3D807C.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp