Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur var denna?
Dålig bild men det här fick bli årets julchampagne.
Den var bra, inte wow bra men bra. Bra syrlighet och mycket fruktig smak.Hur var denna?
En beställning som gjordes i september....landar in en fredag...det är ju magiskt
Skall bli kul att testa skumpan. Båda blanc de blancs Grand cry. En från 2008 och en från 2010
Vad är B.V för någon?@Compiss Pol Roger B.V -04 blir det för egen del
Misstänker Brut Vintage.Vad är B.V för någon?
Stämmer bra!Misstänker Brut Vintage.
Kanonbra. Men testa deras 2011 eller 12a som endast ligger några tjugor högre i pris. Dock beställningsvara. Men va bra.Överraskande bra! Frisk men med fin rundning mot eftersmaken. Nästan fet utan att bli söt och tjock.
Spännande. Inte provat på många PR förutom den vanliga NV@Compiss Pol Roger B.V -04 blir det för egen del
Rätt trevlig faktiskt, massvis med mogna äpplen!Överraskande bra! Frisk men med fin rundning mot eftersmaken. Nästan fet utan att bli söt och tjock.
Kan du lägga upp en bild på din 08. Jag köpte också 08 men en annan variant tror jag
Eventuellt har vi samma källa, fick både 10 or oC 8 tor . Tian var fantastiskt
Inte kattpiss inte
Kvällens...
Jäkligt god!!!Blev denna i år
Håller med! Var ganska länge sedan jag drack denna och måste säga att det är en av mina favorit NV tillsammans med Louis Roederer.Jäkligt god!!!
Hur tyckte du Fleur de prestige 2009 var? 06:an tyckte jag var riktigt grym!Denna är redan påbörjad:
Och denna blir det till kvällen: