R
Red Scream
Guest
En försenad nyårsbild! Köpte en låda 2002 Bollinger för snart tio år sedan, två flaskor kvar. Maffig, komplex, begynnande mognadstoner. Gott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med. Kör med dem. Helt underbara. Får dock vara försiktig vid disk. Sköra och går sönder rätt lätt men vilka glas!Kände inte till dessa - tack för tips.
Är de inte skumt billiga här?
Grand Champagneglas 41 cl från Lehmann - Korkskruvar, vinställ, vinkylare och vintillbehör
Grand Champagneglas 41 cl från Lehmann ur serien Jamesse .Grand Champagne 41 cl maskintillverkade glas är framtaget efter det att Lehmans munblåsta Champagneglawww.vinkallarbutiken.se
Ja. Jag har reklamerar och lämnat tillbaka utan kvitto.har druckit denna några gånger och den faller mig i smaken.
Blev dock förvånad när denna öppnades. Smaken var metalliskt....inte allt trevlig. Har även låtit den stå ett tag för att se om smaken förändras...men nope.
köpt på SB men givetvis inget kvitto kvar men eftersom denna är en beställningsvara så borde jag kunna hitta inköpet i historiken.
Visst går det att reklamera?
Vad tror ni?
Dels vad som skett med vinet och om reklamera...
Samma här. Var inga konstigheter.Ja. Jag har reklamerar och lämnat tillbaka utan kvitto.
Sorry såg detta nu ! Ska lite fram en bild !Kan du lägga upp en bild på din 08. Jag köpte också 08 men en annan variant tror jag
Lugnt. Inte den 08an jag fick. Slänger upp bild i morgon.Sorry såg detta nu ! Ska lite fram en bild !
Vad tyckte du om pn vz15? Jag tyckte den var riktigt jävla bra!
Tacos champagnen idag ! Helt fantastiskt med fredagsmys
Sorry såg detta nu ! Ska lite fram en bild !
Har du/någon smakat på dessa och har ett utlåtande? Slog till på två st för ett tag sen,men dom är fortfarande orörda.Klippte de 6 sista på söder idag
Klippte de 6 sista på söder idag
Så här ser min 2008 ut
känns helt ärligt som en ”billig” pava de satt en dassig etikett på och en ännu dassigare baksida....det är luftbubblor under etiketterna....”foliehöljet” högst upp på flaskan känns fel....och detta skall vara en av deras bättre viner....
För 649kr bör den ju ha det lilla extra!Från gårdagens middag. Riktigt god men saknar det lilla extra. 6/10
Kan vara att jag inte dricker så mycket Blancs de blancs, men det var något som inte riktigt fanns där. Kommer återgå till billigare buteljer ett tag då dessa vart bra på senaste tiden.För 649kr bör den ju ha det lilla extra!
Jag blev också lite besviken senast jag drack CH. Har en till i vinkylen så jag hoppas verkligen den ska leverera en större upplevelse än sist....Kan vara att jag inte dricker så mycket Blancs de blancs, men det var något som inte riktigt fanns där. Kommer återgå till billigare buteljer ett tag då dessa vart bra på senaste tiden.
Jag tycker änkan har fått oförtjänt ”dåligt rykte”......Riktigt oinspirerat val av butelj, lovar att bättra mig
Alltså, den är inte dålig på något sätt. Men är nog den flaska jag konsumerat mest senaste 5 åren, då svärföräldrarna alltid bjöd på det. Dricker hellre nya bekantskaper.Jag tycker änkan har fått oförtjänt ”dåligt rykte”......