• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Champagne

Compiss

Patek
2-Faktor
Tog två av denna som spontant känns mer spännande än 08:an.
Screenshot_20210209_100707_com.android.chrome.jpg

Slut nu
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor

Idag släpps ett gäng av denna på SB
Kan tyvärr ej hänga på låset så jag önskar er andra lycka till.

Vad tror ni, finns det någon chans att de släpps online så att man hinner kl 10:00

Tur man han med på denna då - tyckte också den kändes spännande, alltså standarden med -06 bas.

Tack för tips hörni!
 

johpe

Panerai
2-Faktor

Idag släpps ett gäng av denna på SB
Kan tyvärr ej hänga på låset så jag önskar er andra lycka till.

Vad tror ni, finns det någon chans att de släpps online så att man hinner kl 10:00

Jag hade lagt bevakning på den på systembolaget, fick mail kl 03:00 i natt att den fanns att beställa, så när jag vaknade kl 06:00 så la jag beställningen direkt, fick bekräftelse mail på det omgående, märks om jag var snabb nog.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Själv tycks jag missat båda. Fick inte någon bekräftelse på lagd beställning så jag ringde KT och fick svar att : nääää det finns ingen beställning .... kul.....:(
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Tog två av denna som spontant känns mer spännande än 08:an.
Screenshot_20210209_100707_com.android.chrome.jpg

Missade den. Bas 2006 och 14 år på jästen. Är nog inte jobbigt att dricka.

Står som tillgänglig men i sista steget i kassan så går det inte.
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor

Idag släpps ett gäng av denna på SB
Kan tyvärr ej hänga på låset så jag önskar er andra lycka till.

Vad tror ni, finns det någon chans att de släpps online så att man hinner kl 10:00
Varför hype?
 

jocklas

Cartier
2-Faktor
D2F63EEE-B520-4E04-8AC5-74875E6F2EFB.jpeg


Har haft den här liggandes sedan något år tillbaka och igår bestämde vi oss för att öppna den. Riktigt härlig och torr champagne med bra mängd bubblor. Mycket jordiga och brödaktiga smaker. Riktigt härlig som sagt!
 

hooods

Panerai
2-Faktor
Vi kör en 08:a!
IMG_20210219_165642.jpg

Doftar brända mandlar och lösningsmedel. Bröd. Ljummet syrligt äpplemos. Torkad nätmelon (har du käkat försvarets frukostpåse med "cantaluope" vet du vad jag menar). Smör.

Smakar massor av äpple. Rött, inte grönt. Bra syra. Lång eftersmak.
Skitgott. Doften lovar mer än smaken leverar. Har två till. Tar nästa om tre år, tror jag.
 
Topp