Poppat den ännu?Har inga skyhöga förväntningar. Återkommer på lördag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Poppat den ännu?Har inga skyhöga förväntningar. Återkommer på lördag.
Japp. Ganska trötta bubblor, svag syra. Ingen höjdare. Trött kan väl sammanfatta hela champagnen. Måste man prompt ha en roséchampagne för ~300 kan det vara värt ett köp annars köper jag hellre en Palmer eller Clouet för pengen.Poppat den ännu?
Misstänkte detta. Såg även att de säljer att producenten säljer sin Champagne till andra så de kan sätta sin logga på.Japp. Ganska trötta bubblor, svag syra. Ingen höjdare. Trött kan väl sammanfatta hela champagnen. Måste man prompt ha en roséchampagne för ~300 kan det vara värt ett köp annars köper jag hellre en Palmer eller Clouet för pengen.
Är ganska nybörjare på champgnefronten, men kände likadant. Är André Clouets rosé mycket bättre? Är ju ingen större prisskillnad emellan.Japp. Ganska trötta bubblor, svag syra. Ingen höjdare. Trött kan väl sammanfatta hela champagnen. Måste man prompt ha en roséchampagne för ~300 kan det vara värt ett köp annars köper jag hellre en Palmer eller Clouet för pengen.
Har faktiskt inte provat den. Syftade på deras vanliga grande réserveÄr ganska nybörjare på champgnefronten, men kände likadant. Är André Clouets rosé mycket bättre? Är ju ingen större prisskillnad emellan.
Fel tråd för det då det inte är Champagne, men Monte rossa flamingo rosé slår det mesta för sin peng. Dricker hellre den än någon anna Roséchampagne för runt 300.Är ganska nybörjare på champgnefronten, men kände likadant. Är André Clouets rosé mycket bättre? Är ju ingen större prisskillnad emellan.
Dessa två plus Palmer Bdb gillar jag. Finns inga billigare bdb i fasta sortimentet.Har ni någon rekommendation på en bra BdB runt 300kr i standardsortimentet? Kan möjligen även nöja mig med beställningssortimentet, om det verkligen är så mycket bättre. Får bara se till att beställa i tid då.
Instämmer om dem tipsen!Dessa två plus Palmer Bdb gillar jag. Finns inga billigare bdb i fasta sortimentet.
Fåniga Phils är nog vad som gick in mig på champagne på riktigt. Köper gärna den om fantasin tryter och jag vill ha en bra flaska. Oftast om vi ska bort och vi vill ha med en gåva.Dessa två plus Palmer Bdb gillar jag. Finns inga billigare bdb i fasta sortimentet.
Beställde två olika sorter i kväll för att testa.....Fåniga Phils är nog vad som gick in mig på champagne på riktigt. Köper gärna den om fantasin tryter och jag vill ha en bra flaska. Oftast om vi ska bort och vi vill ha med en gåva.
Sätt på en bra stopper direkt och in i kylen direkt.Någon som har erfarenhet av att dricka en halvflaska över två dagar? Några bubblor kvar dag två?
Ja, den du försöker gömma i mitten har jag testat....
Blev tyvärr inte imponerad trots det låga priset.... men som något att ta fram sent på kvällen när de gottiga flaskorna är urdruckna och slut funkar den!!
Håller med tycker den godare än vad pengen sägerJag tyckte själv att den är bland de bättre för pengen. Tänkte köpa några och lägga på lut, för ungefär samma syfte som dig iof, vid tillfälle...
Smaken och baken.
Verkligen? Tycker alltid den levererar. Absolut bland det bästa man kan dricka för fyra hundralappar tycker jag.
Gårdagens after ski-bubbel. Gott, men hade nästan ännu högre förväntningar efter alla lovord här i tråden.....
vilken BdB tycker du smäller högre för Max 400kr? Tar gärna emot tips då jag tycker DV levererar i det spannet
Gårdagens after ski-bubbel. Gott, men hade nästan ännu högre förväntningar efter alla lovord här i tråden.....
Ytterst vackert glas! Vår jag fråga om märke/inköpsställe? Brukar nuförtiden köpa mina glas primärt från Barkonsult, men de har tyvärr inget likt ovan i sortimentet.Verkligen jättegott!!!