Beställde en på din inrådan .
Försökte också beställa, gick inte. Nu slutsåld enligt importören.Mycket vackert! Vad tycker du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beställde en på din inrådan .
Försökte också beställa, gick inte. Nu slutsåld enligt importören.Mycket vackert! Vad tycker du?
Mycket vackert! Vad tycker du?
Ska du ha en riktigt fin Palmer BdB så köp deras 2005 på magnum, 900 pix på bolaget. Som hittat.Mjäeh. Duglig men knappast något jag köper själv.
BeställdSka du ha en riktigt fin Palmer BdB så köp deras 2005 på magnum, 900 pix på bolaget. Som hittat.
Är det vanligt att magnum får ligga på jäst längre?Palmers bdb 75cl ligger alltid 5 år på jästen och magnum det dubbla
Magnum mognar ju långsammare så det är väl rimligt. Hur vanligt det är vet jag inte men tex JM Seleque och Billecart-Salmon kör längre lagring för magnum.Är det vanligt att magnum får ligga på jäst längre?
Ja.Är det vanligt att magnum får ligga på jäst längre?
Jag var på besök hos Palmer för några år sedan när jag jobbade för importören. De hade rätt gott om odegorgerad BdB från -96 på 12, 15 och 18 liter som de degorgerade på beställning och labelade som sin vanliga Brut.Palmers bdb 75cl ligger alltid 5 år på jästen och magnum det dubbla
Den är rätt trevlig!Blev en liten spontant inköp idag. Åsikter?
Jag testade 2012 och den var bra!Blev en liten spontant inköp idag. Åsikter?
Såg att folk gick bananas i en grupp på Facebook kring detta vin. Jag kanske köper en flaska. Men ingen strålande årgång och aldrig druckit något från producenten.Nytt rosé i standard sortimentet. 279kr för årgånsrosé (2014). Nästan misstänkt billigt. Någon som hunnit testa?
Alla innehåller viss del PN, om du nu gillade blanc de noir.Någon som vill dela med sig av lite tips utanför systemets standardutbud i prisklassen 300-400? Beställde palmers blanc de Noir som jag gillade skarpt
Har inga skyhöga förväntningar. Återkommer på lördag.Såg att folk gick bananas i en grupp på Facebook kring detta vin. Jag kanske köper en flaska. Men ingen strålande årgång och aldrig druckit något från producenten.
Ta en för laget och korka upp!
Tackar så mycket, ska spana in dem!Alla innehåller viss del PN, om du nu gillade blanc de noir.
H. Goutorbe Cuvée Millésime Grand Cru Henri Goutorbe | Systembolaget
Nyanserad, utvecklad, mycket frisk smak med inslag av rostat bröd, gula plommon, äpplen, marsipan, apelsin, torkade aprikoser och vit choklad.www.systembolaget.seVälkommen
www.systembolaget.seVälkommen
www.systembolaget.se
Edit.
Denna Blanc de blancs är mycket god. Perfekt innan middagen eller bara att dricka för att det är gott.
Välkommen
www.systembolaget.se
På tal om rosé. Fick hem en laddning Charles heidseck 2005 rosé idag. Bra pris minst sagt.Fyller på med lite rosé till sommaren. Någon som provat Bonnet-Ponson? Ganska ambitiös för en ringa peng.
Bra där. Tänkte beställa två lådor NV innan sommaren. De leverar enligt EU regler osv, inget fuffens som gör att grejerna kan bli tagna i tullen?På tal om rosé. Fick hem en laddning Charles heidseck 2005 rosé idag. Bra pris minst sagt.
Charles Heidsieck Brut Rosé 2005 Champagne Rosé
Bouteille de Charles Heidsieck Brut Rosé 2005 en Stock et disponibles Immédiatement au meilleur Prix. Frais de Livraison Fixes de 7€ Livraison Rapide et Sûre Service Cadeauwww.comptoirdesmillesimes.com
Finns även en del annat trevligt där. Typ Charles heidseck NV. Otroligt bra packat och snabb leverans.
Har oxå beställt därifrån flertalet gånger utan några som helst problem.Bra där. Tänkte beställa två lådor NV innan sommaren. De leverar enligt EU regler osv, inget fuffens som gör att grejerna kan bli tagna i tullen?
Nemas. Postnord tog över frakten och levererade till ombud istället för hem. Köp på!Bra där. Tänkte beställa två lådor NV innan sommaren. De leverar enligt EU regler osv, inget fuffens som gör att grejerna kan bli tagna i tullen?