Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte helt säker men väldigt tajt är det.. jag själv köpte kurvade bandstift istället och det funkar hur bra som helst till min trident!Är det någon här som vet diametern på bandstiften som kommer original på Trident C60 43 mm? Testade ett nato på min men bandet kom knappt mellan caset och bandstiftet, så jag måste nog ta och skaffa mig ett par som är smalare...
Har inte heller tillgång till verktyg att mäta med
Okej, jag beställde ett par 1,5 mm så får se om de passar, annars så får jag göra som dig och testa kurvade!Inte helt säker men väldigt tajt är det.. jag själv köpte kurvade bandstift istället och det funkar hur bra som helst till min trident!
Lycka till! Nato är nice på trident även om det ibland kan kännas lite bulligtOkej, jag beställde ett par 1,5 mm så får se om de passar, annars så får jag göra som dig och testa kurvade!
Tack! Har du något tips på vart man kan få tag på böjda bandstift?Lycka till! Nato är nice på trident även om det ibland kan kännas lite bulligt
Köpte ett par billiga på eBay, de kostade typ 2.5 dollar och frakten 10 men de verkar funka bra ändå, hittade inga inom rikets gränser tyvärr..Tack! Har du något tips på vart man kan få tag på böjda bandstift?
Då får jag kika där!Köpte ett par billiga på eBay, de kostade typ 2.5 dollar och frakten 10 men de verkar funka bra ändå, hittade inga inom rikets gränser tyvärr..
Varit dåligt med uppdateringar från min sida, inte klockans fel utan bara jag som varit lite inaktiv på KS på ett tag. Jag och lilla bronzon trivs hur bra som helst tillsammans
Jag är ingen mästerfotograf men lite patina ser man iallafall och i verkligheten ser det ännu härligare ut!
Åååh såpass länge.. men oroa dig inte den är väl värd väntan! Tack!Själv var jag tvåa på bollen och beställde för sent... Verkar som jag får vänta till slutet av April innan jag får hem den
Grattis till en sjukt fin CW
Kolla logganLite nytt från CW.
Logo kl. 9 kommer bli premiumKolla loggan
Haha, kanske ska köpa på mig några för säkerhets skull.Logo kl. 9 kommer bli premium
Ja, helt klart, jag har enLogo kl. 9 kommer bli premium
Å här en kombinationDeras branding är all over verkligen. Kl 9, kl 12, flagg-loggan.
De får väl för fan bestämma sig.
Hoppas nästa gång att de sätter flaggan i botten och cw klockan tre . Eller varför inte automatic-texten och wr-text klockan 12, Christopher klockan 9, Ward klockan tre och flaggan i botten. Då har de helgarderat sig.Å här en kombination
HahaHoppas nästa gång att de sätter flaggan i botten och cw klockan tre . Eller varför inte automatic-texten och wr-text klockan 12, Christopher klockan 9, Ward klockan tre och flaggan i botten. Då har de helgarderat sig.
Skönt med lite variation i kontrast till Rolex som sett exakt likadana ut sedan Hedenhös.Hoppas nästa gång att de sätter flaggan i botten och cw klockan tre . Eller varför inte automatic-texten och wr-text klockan 12, Christopher klockan 9, Ward klockan tre och flaggan i botten. Då har de helgarderat sig.
Gillar att de varierar modellerna men loggan är det som borde uppehålla traditionen och vara grunden i fontspråket. Mellan de senaste tridenterna var det enda märkbara som ändrades loggan och länken. Blir spännande med nästa generation under 2019, ny logga eller icke?Skönt med lite variation i kontrast till Rolex som sett exakt likadana ut sedan Hedenhös.
Kanske anonym urtavlaGillar att de varierar modellerna men loggan är det som borde uppehålla traditionen och vara grunden i fontspråket. Mellan de senaste tridenterna var det enda märkbara som ändrades loggan och länken. Blir spännande med nästa generation under 2019, ny logga eller icke?
Mystery dialKanske anonym urtavla
Vad du krånglar.
Om du zoomar in lite till så kan du se att det står automatic på denDen oranga är så snygg! Finns den bara med quarts?
Den är ju vara motorsport inspirerad och tyvärr blev det biltemafärg Gratis? Njaa, ser inte ut såBara jag som tycker den här ser ut som en gratis reklamklocka från Biltema?