vad kosta den?Nån som knep den där? Såld i alla fall. Kan förstå med det priset.![]()
watchgooroo har nya vita gmt i både 36 och 40 för typ 5k
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
vad kosta den?Nån som knep den där? Såld i alla fall. Kan förstå med det priset.![]()
Över 6 000 tror jag det var (inom eu så inkl moms och tull). Oprutad. 5 000 är riktigt ett bra pris. Tillkommer moms o tull på det? På c24 ligger de över 8 000.vad kosta den?
watchgooroo har nya vita gmt i både 36 och 40 för typ 5k
ja moms tillkommer men de betalar man direlt på ebay!Över 6 000 tror jag det var (inom eu så inkl moms och tull). Oprutad. 5 000 är riktigt ett bra pris. Tillkommer moms o tull på det? På c24 ligger de över 8 000.
Dubbeltolvan är inte lika dyr, enklare verk i den...
Med moms blir det ju 6 200 eller nåt då? Ungefär samma pris?ja moms tillkommer men de betalar man direlt på ebay!
watchgooroo har nån slags överenskommelse med glycine om att sälja overstock
den var rätt fräck i dubbleDubbeltolvan är inte lika dyr, enklare verk i den...
man kan även pruta på priset hos watchgooroo !!!Med moms blir det ju 6 200 eller nåt då? Ungefär samma pris?
De lägger upp en (modern) dc-4 i GMT (där timvisaren ju faktiskt går ett varv på 12 timmar) variant bredvid en annons för den gamla klockan och hacking piggen på felsa verken dyker upp vid 4 i 24 och inte 12 (som ju är längst ner på klockan), annars är det väl bra.
Blev det köp på denna?Den satt som ett smäck tyckte jag.
Bjuder på en till bild rakt framifrån
![]()
Grattis, riktigt fin.Ja så kom den äntligen med posten. Har letat efter en svart no1 som jag har haft förut men de verkar vara svåra att hitta så det blev en vit istället och det är inget jag ångrar. Mycket härlig färg på tavlan och bra storlek med sina 36mm.
![]()
Precis en sådan vill jag haJa så kom den äntligen med posten. Har letat efter en svart no1 som jag har haft förut men de verkar vara svåra att hitta så det blev en vit istället och det är inget jag ångrar. Mycket härlig färg på tavlan och bra storlek med sina 36mm.
![]()
Bara att slå till, finns på eBay, tror inte de blir billigare. Lite lång leveranstid är det men säljaren verkar vara okej, köpt av honom flera gånger och har alltid funkat bra.Precis en sådan vill jag ha![]()
Tack du inspirerade mig.Grattis, riktigt fin.
Åhh, så roligt, hoppas du blir riktigt nöjd då.Tack du inspirerade mig.
Har testat sailcloth på mina men fastnade för detta (det bruna) vintage liknande bandet till min "creamy white" och tycker det passar riktigt bra till stilen och färgen.Originalbandet är mjukt och faktiskt rätt skönt men skulle vilja testa något annat också. Tips på vad ni tycker är snyggt och passar på en vit no1.
![]()
Har du ref nr på den ?Bara att slå till, finns på eBay, tror inte de blir billigare. Lite lång leveranstid är det men säljaren verkar vara okej, köpt av honom flera gånger och har alltid funkat bra.
Min "krämvita" har ref GL0161 3944.11/66.LB77U (66 = purist) men det finns ju några olika varianter, dels de som släpptes 2014 resp 2016 och dels purist och gmt samt 36 mm och 40 mm samt antagligen vit och krämvit. Inte 100 % säker på ref på alla.Har du ref nr på den ?
Du har väl en likadan @kjesul ??
Det är fint. Något åt det hållet och färg tror jag blir bra. Sailcloth har jag ett så skall testa. Nato kan nog också se bra ut.Har testat sailcloth på mina men fastnade för detta (det bruna) vintage liknande bandet till min "creamy white" och tycker det passar riktigt bra till stilen och färgen.
https://www.watchgecko.com/contoured-handmade-italian-leather-short-quick-release-watch-strap
GL0160. 36mm och GMT versionen. Det tillkommer frakt, tull och moms som betalas direkt till eBay. Kommer inte ihåg exakt vad det blev efter valutaväxling men runt 6 eller någon hundring till vilket är rätt bra om du ser till vad du får.Har du ref nr på den ?
Du har väl en likadan @kjesul ??
Inge vän av nato men det där passar väl. Vad tror du om liiite mer färg på bandet? Jag tycker min krämvita kräver färg för att framhållas. Nästan alla lite kraftigare färger funkar väl?! Min åsikt baraTestar med de band jag har och tycker att ett grått NATO passar rätt bra .Vad tycker ni?
![]()
Du kanske har rätt, får skaffa några färgglada NATO och testa men skall ha den på läder i första hand men inte hittat exakt vad än så testar lite med vad jag har i gömmorna.Inge vän av nato men det där passar väl. Vad tror du om liiite mer färg på bandet? Jag tycker min krämvita kräver färg för att framhållas. Nästan alla lite kraftigare färger funkar väl?! Min åsikt bara![]()