https://drop.com/buy/glycine-36-double-twelve-automatic-ladies-watch
Blir bra pris även om det är en damvariant vad det nu innebär.
Blir bra pris även om det är en damvariant vad det nu innebär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt, grattis. Hoppas det blir minst lika många till.Då firar vi 10 år idag, grattis![]()
![]()
Tackar, ska nog försöka hålla igång den så länge ja leverTjusigt, grattis. Hoppas det blir minst lika många till.
Skön inställning, gillar det. Det är så många flippare här (all respekt)....Tackar, ska nog försöka hålla igång den så länge ja lever![]()
Sitter och ruvar: Ja.Hur länge funderat att prova Glycine-träsket... Dock en halv vetenskap med alla modeller, och har svårt att bestämma mig
Ingen här möjligtvis som sitter o ruvar på en Airman och som går i sälj-tankar?
Ja det verkar som det är en Airman-standard o behålla demSitter och ruvar: Ja.
Säljtankar: Nej.![]()
Alltså , det är ju väldigt trevliga klockor...Ja det verkar som det är en Airman-standard o behålla dem![]()
Ruvar på flera stycken, ingen till saluHur länge funderat att prova Glycine-träsket... Dock en halv vetenskap med alla modeller, och har svårt att bestämma mig
Ingen här möjligtvis som sitter o ruvar på en Airman och som går i sälj-tankar?
Va fasen... vad är det för solidaritet?Ruvar på flera stycken, ingen till salu![]()
![]()
Gillar dem skarpt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm är det bara jag som är sugen på nya combat sub vintage? Som om explorer och black bay hade fått barn ihop.![]()
![]()
Vad är det för länk på din DC-4? Har en som kommer efter påsk, och tänkte om jag ev ska sätta på en stållänk på den...Okey då,
No 1
![]()
![]()
18
![]()
![]()
SST 12
![]()
Base 22
![]()
DC-4
![]()
och en 2000
![]()
Ett hemmabyggeVad är det för länk på din DC-4? Har en som kommer efter påsk, och tänkte om jag ev ska sätta på en stållänk på den...
Grymt! Tack för tips och utförlig beskrivning! Ev testar jag samma "recept" när min väl anländer!Ett hemmabygge. Länken är från Chris Ward och endlänkarna från WatchGecko där man kan/kunde köpa lösa öppna ändlänkar,
---------
Curved Ends for Solid 3 Link Oval Profile by Geckota
Lug Width
22mm
Material Colour
Brush / Polished
GTA-NHI-NH3333-WCEP-SSBP-22 £5.00
£10.00
- Ordered 2
- Shipped 2
---------
och typ denna länken från Chris Ward fast en äldre variant.
https://www.christopherward.eu/steel-bracelet-three-fold-deployment-clasp-22mm
Byggde för att jag tycker CW länkar och spännen är riktigt bra. Dock är mittbiten på Geckotas ändlänk 9 mm medan CW är 10 mm så det glipar en halv millimeter på varje sida, skall se om jag kan visa bild. Skulle naturligtvis gått bra med 3 Link länken och ändlänkar från Geckota. Betydlig billigare och passar bra. I vilket fall behövdes ingen anpassning i nån större utsträckning för att få ändlänken att passa mot boettten. Har en Base22 luminous pvd där jag har Geckotas pvd med ändlä kar, funkar mycket bra.
![]()
![]()
Mycket bra! Stort grattis till en fin pjäs. Jag tycker det gröna natot, och det näst sista lädret (svarta med vit söm upptil) var snyggast påNu har den äntligen landat!
Sedvanliga ”starp-o-holic-test” avklarad. Den landa ”just nu” på det svarta alligatorbandet med vit söm
.
Vilken är er favo?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu har den äntligen landat!
Sedvanliga ”starp-o-holic-test” avklarad. Den landa ”just nu” på det svarta alligatorbandet med vit söm
.
Vilken är er favo?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beställde precis ”curved endlinks” till BrO länken, från WatchgeckoFin. Gillar nog de två svarta läderbanden bäst. Ingen vän av Nato/Zulu alls så lite biased där. Brukar föredra länk så bor kommer 3'a. Hade det haft passande ändlänkar hade det varit ett lätt val.![]()
Det kan bli kanoon...Beställde precis ”curved endlinks” till BrO länken, från WatchgeckoLägger upp en bild när dom landat, och jag lyckats få på dom!
Mörkgröna natot! Men tyckte faktiskt även camo-varianten såg trevligt hårt ut.Nu har den äntligen landat!
.
Vilken är er favo?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Är inte så förtjust i fejkpatina...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm är det bara jag som är sugen på nya combat sub vintage? Som om explorer och black bay hade fått barn ihop.![]()
![]()