Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
watchgecko.com <- bra grejerNågon som har tips på en sajt som säljer bra band? Jag är både ute efter gummiband samt läderband, gärna lite tjockare.
Wow vilken klocka! Håller UG väldigt högt.Prövar tråden.. försöker hjälpa pappa med ett snyggt band till denna tunna guldare. 20mm mellan bandhornen och jag söker något som är tunnt, i måtten 20/16 (viktigt!), gärna tidsenligt och som inte är krokodil eller alligator?
Jag har ett ifrån Rios, tror modellen heter Seattle, som jag är supernöjd med. Köpte ifrån watchbandcenter. Nu har jag beställt ifrån jankoxxx här på forumet, får återkomma med intryck, men han får goda vitsordNågon som har tips på vart jag kan hitta ostoppade cordovanband i ok kvalité? Hört bra om Rios, någon som testat?
Skulle köra ert svart till den klockan, typ alligator-mönster. Inte så mycket vaddering och inga synliga sömmarTänkte beställa nåt läderband till min seiko, rios eller hirsch kanske, passar det med nåt brunt eller? man vill ju att tavlan ska poppa, varifrån beställer ni nån som har bra priser?
Den är ju snygg i originalmesh, så det funkar ju.
Sugen på ett nytt band men behöver tips på vad! Några idéer?
Har ett AM mesh, men gillar inte mesh så mycket. Tack för tipset iafDen är ju snygg i originalmesh, så det funkar ju.
Precis allt är bra med denna combo!Första testet med Uncle Seikos våffla för mig, känns kanon. Skönt gummi med bra känsla och schysst spänne. Tog två veckor från beställning till brevlåda, inklusive Postnords avgiftshantering.
Missat detta!Wow vilken klocka! Håller UG väldigt högt.
Kanske något i ödla? Har för mig det kan vara tidstypiskt för den (60-tal?).
Har två sailcloth från Brady. Riktigt bra.Någon som har erfarenhet av Brady Straps? Ser bra ut på bild och helt ok priser.
Ser grymt bra ut! Ja, guld om du har fler bilder.Har två sailcloth från Brady. Riktigt bra.
Ska se om jag inte kan hitta lite bilder
Hittade bara på samma band. (kan ta några bilder på det andra imorgon)Ser grymt bra ut! Ja, guld om du har fler bilder.
Har två sailcloth från Brady. Riktigt bra.
Ska se om jag inte kan hitta lite bilder
Hittade bara på samma band. (kan ta några bilder på det andra imorgon)
Tack för bilderna! Kommer lägga en beställning, väl värt att testa. Får återkomma med resultat!
Fin kombo!Missat detta!
Det rykte på grå och även en brun ödla på klockan. Riktigt lyft
Tack för du delar.Missat detta!
Det rykte på grå och även en brun ödla på klockan. Riktigt lyft
Molequin grained-band.Var köper man ett sånt här Hermes-liknande band?
Muchas gracias (och jävlar vilken fin kombo)!Molequin grained-band.