Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Letar efter ett 19mm svart ödla helst rios eller hirsh. Någon som vet var man kan köpa de? Verkar inte finnas inne i 19mm :-/
Absolut, maila nån bild [email protected]
Jag skulle rekommendera köp/sälj här på forumet. Finns det mesta du kan vilja ha till riktigt bra priserTjena! Ny här på forumet och söker någon schysst sida att köpa hem lite klockband att leka runt med. Har ni några tips på bra sidor som ni kan rekommendera? Är främst ute efter gummiband eller läder. Tack på förhand.
Singularstraps.se, watchwear.se m.fl. för låga priser och hög kvalitet i förhållande till pris. Glöm inte koden KS2021 för 15% rabatt hos watchwear. Du har även strapped.se (minns dock inte deras rabattkod) men de har ett lite smalare utbud av band.Tjena! Ny här på forumet och söker någon schysst sida att köpa hem lite klockband att leka runt med. Har ni några tips på bra sidor som ni kan rekommendera? Är främst ute efter gummiband eller läder. Tack på förhand.
Jag skulle lägga cheapestnatostraps till listan. Väldigt billigt och snabba leveranser. Kvaliteten är bra för priset, men inte fantastisk. Dock bättre än många ebay band och helt ok om man vill testa lite olika.Tjena! Ny här på forumet och söker någon schysst sida att köpa hem lite klockband att leka runt med. Har ni några tips på bra sidor som ni kan rekommendera? Är främst ute efter gummiband eller läder. Tack på förhand.
Den tar 22mm band. Kanske testa Zulu?Hej kamrater!
Jag har en kompis som precis köpt sig en SKX007 som första klocka. Han har dock rätt kraftiga handleder, i storleksordningen 26 cm (+- 1 cm) och han letar nu armband till klockan. Har ni något tips som på rak arm skulle kunna passa?
Prova de här: https://www.watch-band-center.com/shop-watchstrap.htmlGokväll! Någon med tips på bra webshop som har 19mm band. Gärna mocka med stitches men annat också. Söker lite nytt till min GS SBGM221. Bara läder iofs. Inga länkar. Känner till watchobsession, Bulang. Gärna inte engelska sidor efter brexit. Super!
Tack för tipsetProva de här: https://www.watch-band-center.com/shop-watchstrap.html
Har inte handlat där själv, men de har ett stort sortiment. Tysk butik.
Var köper man roliga natoband med tryck på? Finns sådana i bra kvalitet? Tex seriefigurer, palmträd, pratbubblor med mera.
Tack så mycket! Ska kolla på det nu.Inte direkt världens bästa kvalitet men jag känner inte till någon annan leverantör som erbjuder den här typen av sköjiga tryck med pratbubblor m.m.Standard straps
Welcome to the world's largest collection of nylon straps! We have been producing and selling nylon straps since 2012. How can we be so much cheaper than other sellers? Because we have our own production. That is also why we have sizes and colors you wont find anywhere else.www.cheapestnatostraps.com
Hittade hulken något passande?Hej kamrater!
Jag har en kompis som precis köpt sig en SKX007 som första klocka. Han har dock rätt kraftiga handleder, i storleksordningen 26 cm (+- 1 cm) och han letar nu armband till klockan. Har ni något tips som på rak arm skulle kunna passa?