Tror det skulle sitta toppenbra på en Heuer 1550 SG men då med bege sömMen shitt!! Detta ska ju DU ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det skulle sitta toppenbra på en Heuer 1550 SG men då med bege sömMen shitt!! Detta ska ju DU ha.
Hörde jag U1SE?Tack, jag är glad att du lyckade hejda dig i det här fallet.
Nu är frågan om man kommer lyckas förtränga OCD tvångstankarna om att spara ihop till en U1Se så det blir en ”modern classic” trippel.
Väldigt snyggt. Glädjande att man kan locka andra till stordåd.Förökte mig på ett bildmontage på ett ABP custom bund i militärgrönt till 857. @perhog se nu vad du triggat igång.
Bonuspoäng för katt i bakgrunden! Du gör helt rätt i att hålla klockan, blev nästan en ”före katastrofen” bild igår när jag skulle fota 103an.
Alltså, man blir nog inte mentalt komplett utan en U1 i sitt liv. Har testat den, helt underbar!Hörde jag U1SE?
Tror det debatterades flitigt några sidor tillbaka men har för mig att det förespråkats antingen varje ca 5 år eller när den börjar visa symptom.Vi kliver in på 4e året tillsammans!
Hur ser service-intervallerna ut för Sinn?
Snyggt att allt går i samma färger!Halvisbilen och fluffig katt har Sinn-klockan fått uppleva idag.
Förökte mig på ett bildmontage på ett ABP custom bund i militärgrönt till 857. @perhog se nu vad du triggat igång.
104-an fick följa med på skridskotur!
Plogat bana på en liten sjö utanför Uppsala, mycket sprickor men annars bra. Det kom för mycket snö så alla stora sjöar häromkring är oåkbara.hur var isarna?
Sonens favoritaktivitet är att lyssna på kyrkklockorna på lördagskvällen. 104an var med för att avgöra punktligheten...
EDIT: hann med att fota lite i dagsljus i det fantastiska vädret också...
snyggt bandSonens favoritaktivitet är att lyssna på kyrkklockorna på lördagskvällen. 104an var med för att avgöra punktligheten...
EDIT: hann med att fota lite i dagsljus i det fantastiska vädret också...
Tackar! Börjar dock bli sugen på att byta för att få lite omväxling...Den tavlan är riktigt vacker i ljuset!
Testa fjärilslåsen?Funderar på om det är dax för bandbyte på 103.an
har redan gjort det men bandet är lite för kort för fjärilslås.. testade den här modellen m en den blev lite för stelt och gummi aktigt på något sätt.. Kanske måste skapa något på ABPTesta fjärilslåsen?
Det bandet satt fint. Ett par bilder till tack .har redan gjort det men bandet är lite för kort för fjärilslås.. testade den här modellen m en den blev lite för stelt och gummi aktigt på något sätt.. Kanske måste skapa något på ABP
Jo det blev skapligt men badet är lite stelt, behöver motioneras in lite. Just nu är det som att vida en 2 tums planka runt handledenDet bandet satt fint. Ett par bilder till tack .
Snyggt. Står du ut med inkörningsperioden kommer det att sitta som gjutet sen. Tror det finns med röda sömmar också...Jo det blev skapligt men badet är lite stelt, behöver motioneras in lite. Just nu är det som att vida en 2 tums planka runt handleden
Med orange söm hittade jag hos Sinn men varken röd eller orange passar till 103.an tycker jag. Lite fundersam på bandet men det får sitta på en stund så får vi se.Snyggt. Står du ut med inkörningsperioden kommer det att sitta som gjutet sen. Tror det finns med röda sömmar också...
Till 158:an.Med orange söm hittade jag hos Sinn men varken röd eller orange passar till 103.an tycker jag. Lite fundersam på bandet men det får sitta på en stund så får vi se.