Tanken har slagit mig men jag har snöat in på svart alligator från ABP.. Börjar bli lite läder nördTill 158:an.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tanken har slagit mig men jag har snöat in på svart alligator från ABP.. Börjar bli lite läder nördTill 158:an.
Detta skulle vara coolt till 158. Inte alligator dock.Tanken har slagit mig men jag har snöat in på svart alligator från ABP.. Börjar bli lite läder nörd
Tanken har slagit mig men jag har snöat in på svart alligator från ABP.. Börjar bli lite läder nörd
Det är nästen heltids jobb att leta band till alla klockor. Det svåra med att handla vi nätet är att av gör hur det kommer att se ut på klockan, blir färgen som man förväntat sig osv.. Ta ABP tex, dyrt som f...n och snyggt, men hur blir det när man får hem bandetSvart alligator i flygarstil från Rios1931 till 103:an. Nä nu ska jag ge mig..
Precis ska man lägga 5k eller mer på ett band vill man nästan åka till Paris och titta på lite exempel. Canvas för 300:- går finfint på nätet .Det är nästen heltids jobb att leta band till alla klockor. Det svåra med att handla vi nätet är att av gör hur det kommer att se ut på klockan, blir färgen som man förväntat sig osv.. Ta ABP tex, dyrt som f...n och snyggt, men hur blir det när man får hem bandet
DÅ måste man dessutom lägga till kostnaden för resan, hotell och uppehälle. Priset på bandet blir då en bra bit över 15k. Frågan är om det är värt den traumatiska upplevelsen att besöka Paris, en rörig stad i mitt tycke. Samtidigt finns det många som testat ABP och lovordar dom. Fick några bilder från en medlem på speedy tråden.Precis ska man lägga 5k eller mer på ett band vill man nästan åka till Paris och titta på lite exempel. Canvas för 300:- går finfint på nätet .
Ser ut som det som finns på K&S. Nypris nästan 6k.DÅ måste man dessutom lägga till kostnaden för resan, hotell och uppehälle. Priset på bandet blir då en bra bit över 15k. Frågan är om det är värt den traumatiska upplevelsen att besöka Paris, en rörig stad i mitt tycke. Samtidigt finns det många som testat ABP och lovordar dom. Fick några bilder från en medlem på speedy tråden.
Lite OT att publicera bilden här men skit i klockan titta på bandet.
K&S ?? Har dom även med svart alligator och röd söm??Ser ut som det som finns på K&S. Nypris nästan 6k.
Bilden du publicerade ser ut som ett begat på köp och sälj här på forat.K&S ?? Har dom även med svart alligator och röd söm??
HA HA... Det var han jag fick bilden av.. Viste inte at han skulle säljaBilden du publicerade ser ut som ett begat på köp och sälj här på forat.
Avslutad - Krokodilarmband ABP - Atelier du bracelet Parisien - NYTT PRIS
”Det bästa av det bästa” - Klockarmband krokodil custom made av ABP Paris - Atelier du bracelet Parisien som anses vara en av de mest välrenommerade tillverkarna av klockarmband i världen. Armbandet är helt och hållet handsytt av handplockat krokodilskinn i begränsad upplaga. Viklås. Armbandet...klocksnack.se
Hade det varit 19mm hade det suttit fint på en klocka av annat märke jag har. Mina Sinn gör sig bäst i lite grövre kläder.HA HA... Det var han jag fick bilden av.. Viste inte at han skulle sälja
Säger detsamma, är just nu på jakt efter ett band till 19 mm klocka men med ett annat fjärilslås. Kanske kan bli snyggt på en Sinn 103 classicHade det varit 19mm hade det suttit fint på en klocka av annat märke jag har. Mina Sinn gör sig bäst i lite grövre kläder.
Nyfiken... vilken klocka har du som vill ha ett 19 mm??Hade det varit 19mm hade det suttit fint på en klocka av annat märke jag har. Mina Sinn gör sig bäst i lite grövre kläder.
Ha!OT: Blunda alla utom @perhog
Guinand
Pulsen är hög, vilken rush :) . Movement Calibre SW500 Self-winding mechanical movement Chronograph function integrated into the movement 25 jewels 28.800 vibrations per hour; 4 Hz. Stone lever escapement Stop-second Glucydur Balance Wheel Shock resistant as per DIN 8308 Anti-magnetic as per...klocksnack.se
Vissa mjukare band funkar nog, som mitt Guinand rally tex. Alligatorbanden från ABP är lite för bra finish för att jag skulle vilja pressa ihop men jag har inte haft förmånen att testa.Ha!
Jag tittade
19/21mm's kan ju ibland ersättas med 20/22mm, särskilt om det är läderband.
Tycker de verkar krympa lite med tiden.
Hmmmm... undrar om inte jag ska bli med ABP band idagBilden du publicerade ser ut som ett begat på köp och sälj här på forat.
Avslutad - Krokodilarmband ABP - Atelier du bracelet Parisien - NYTT PRIS
”Det bästa av det bästa” - Klockarmband krokodil custom made av ABP Paris - Atelier du bracelet Parisien som anses vara en av de mest välrenommerade tillverkarna av klockarmband i världen. Armbandet är helt och hållet handsytt av handplockat krokodilskinn i begränsad upplaga. Viklås. Armbandet...klocksnack.se
Fasen @Jamterik Att du går så hårt på drickat en söndagförmiddagMina favoriter! Tillsammans!
man nästan känner sprit doften via nätetFasen @Jamterik Att du går så hårt på drickat en söndagförmiddag
ABP är i en liga för sig. Hemsidan där man "bygger" custom band är suverän.Hmmmm... undrar om inte jag ska bli med ABP band idag
Som det mesta, jag gillar att samla på mig! Men det kan nog bli en Pastis till finalen 1430!Fasen @Jamterik Att du går så hårt på drickat en söndagförmiddag
Den är suverän.. får se i EM hur kvalitén på bandet ärABP är i en liga för sig. Hemsidan där man "bygger" custom band är suverän.