essenceofallthingsgood
Silver
Det tror jag inte. Men det är en P & C special. De gör få..Måste man vara öbo för att få köpa den? Merde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tror jag inte. Men det är en P & C special. De gör få..Måste man vara öbo för att få köpa den? Merde
Såg det nuDet tror jag inte. Men det är en P & C special. De gör få..
Såg det nu
Men den fanns fortfarande på hemsidan och var inte markerad som slutsåld så det är bara att hålla tummarna..
Skoj!Mycket stilig. La precis en beställning. Återstår att se om den går igenom
Skoj!
Vilken blev det?
Edit: Det har lite löst diskuterats om en Sinn-GTG.
Jag skulle rösta för en mindre och mer unik gtg med bara Sinn-klockor.
Varför inte på en krog i Sundbyberg? Kanske går att styra upp något med Eriksons?
Bra idé! Vore kul att pricka in så det blir av samtidigt som jag är där.Skoj!
Vilken blev det?
Edit: Det har lite löst diskuterats om en Sinn-GTG.
Jag skulle rösta för en mindre och mer unik gtg med bara Sinn-klockor.
Varför inte på en krog i Sundbyberg? Kanske går att styra upp något med Eriksons?
Jag var tvungen att tacka nej till en Whiskey-gtg den helgen. Så inte heller detta fungerar.Nu är det inte eventuellt längre, nu har jag en helg i Stockholm inbokad i kalendern 25-27 augusti, hoppas vi kan fixa något så jag kan delta i denna eventuella Sinn-GTGn.
Ajdå, det var synd. Kanske får bli att fixa en GTG som alla får komma på.Jag var tvungen att tacka nej till en Whiskey-gtg den helgen. Så inte heller detta fungerar.
Samma för mig den helgen. Då är jag fortfarande på en strand långt långt bort.Ajdå, det var synd. Kanske får bli att fixa en GTG som alla får komma på.
Vilken bra tajming man har.Samma för mig den helgen. Då är jag fortfarande på en strand långt långt bort.
Kommer fler tillfällenVilken bra tajming man har.
Tror den kostar 10600, om inte exakt det så är det väldigt nära.Hur mycket går en H-länk (two link bracelet) på till en Sinn 556 @ERIKSON URHANDEL ?
Alternativt, är det någon som vill bli av med sin H-länk till en 556?
Syftar på länken enbart och inte med klockan.Tror den kostar 10600, om inte exakt det så är det väldigt nära.
Nu läste jag lite för snabbt, 2800 kostar länken.Syftar på länken enbart och inte med klockan.
Tack!Nu läste jag lite för snabbt, 2800 kostar länken.
För 15 kan man få en riktigt fin vintage 103...Fick prisuppgifter från Erikson Urhandel. Kanske är intressant för någon annan också.
103St på länk, pris 17.290SEK (på läder 15.590SEK)
103St Sa på länk, pris 21.390SEK (på läder 19.690SEK)
103St Sa E på läder, pris 19.990SEK (på länk 21.690SEK)
103St A Sa B på läder (ingår nato), pris 23.000SEK
Kolla C24, WatcRecon och andra sajter så ser du ju prisbilden på ett ungefär. Hoppas du hittar en trevlig SinnFunderar på att försöka byta min Tudor Hydronaut mot en EZM3, U1, 356 eller 103. Tror ni att något av dessa byten går att göra rakt av eller ska någon lägga pengar emellan?
Utgår från att man inte behöver skölja av en ubåt som opererat i saltvatten
Det kan man! Eller i sumpan.Übercool kombo! Kan man köpa det gröna bandet separat hos Sinn?
Är det tegimenterat case på Ux:en?Jag och polaren sportar hårda Sinnar (sinns?) på roadtrippen #bromance
Nu så! En till Sinn på väg hem. Vad kan det tänkas vara?
Appappapp, inte så bråttom! Mot slutet av veckan, så BOOOM! Förhoppningsvis
Det brukar alltid lösa sig. Och ingen minns en fegis. Eller hur
Hint. Hm. "Klarsynt". Sug på den vettja!
Nu jäklar!Hmm. Hoppades nästan att ni skulle ha glömt det...
@Moorflax ställde ju en berättigad fråga. Hade jag inte bränt mig än på Ebay-köp...? Nope, sa jag. Denna gång är läget under kontroll. Trodde jag...
Men om 8 veckor, då jäklar! Nyservad och grann! Hoppas jag i a f. Så, ja den har varit här och vänt, men nu påväg söderut, till sin födelsestad. Så, vad blev det då?
Jag lovar att visa när den är tillbaka igen
Erfarenhetsmässigt kan jag konstatera att de är trevliga att ha att göra med hos Sinn.
Haha BOOM! Tjusigt värre!Nu jäklar!
Äntligen hemma igen! Nu, minst sagt välsmord och väl omhändertagen!
Fyra veckor i sin hemby, men äntligen tillbaka.
Måste vila vänsterhanden lite.... det tyska ubåtsstålet tynger ned armen....
Tillåt mig presentera...
Jäkla fin klocka! Många av er känner den redan, men för de som inte fingrat på den så är det en COSC-klassad quartsare med "bouncing second". Fränt, kolla videon (och glöm musiken).Som vanligt med Sinn, späckad med teknisk finesser. Temperaturtålighet har provats flitigt av klocksnackare tidigare. @demondave lät den sitta i fronten på sin Scania som ett grillmärke under vintern med allt vad det innebär i form av stenskott, salt och inte minst kyla. Inget som lämnade några synliga spår efter sig.
COSC-certifierad som sagt. Imponerande gång måste jag säga.
Mitt ex är tillverkat 2009, men av det finns i princip inga spår alls att finna. Bortsett från en rispa på claspens främre del är den banne mig i nyskick. Inte ens glasets AR ser ankommet ut.
Nu fullset, med allt som en gång ingick.
Lite bilder nedan.
Och som en bonus tänkte jag bjuda på några jämförelsebilder med mina andra två Sinnisar.
UX:en är ju en rätt stor klocka, men inte iögonfallande tycker jag.
Några jämförande fickbilder...
Mot slutet en trio på en nöjd ägares arm
...men det allra coolaste
- Hur mycket är klockan?
- Jo, elva minuter i fem
Mycket bra! Gratulieren!Nu jäklar!
Äntligen hemma igen! Nu, minst sagt välsmord och väl omhändertagen!
Fyra veckor i sin hemby, men äntligen tillbaka.
Måste vila vänsterhanden lite.... det tyska ubåtsstålet tynger ned armen....
Tillåt mig presentera...
Jäkla fin klocka! Många av er känner den redan, men för de som inte fingrat på den så är det en COSC-klassad quartsare med "bouncing second". Fränt, kolla videon (och glöm musiken).Som vanligt med Sinn, späckad med teknisk finesser. Temperaturtålighet har provats flitigt av klocksnackare tidigare. @demondave lät den sitta i fronten på sin Scania som ett grillmärke under vintern med allt vad det innebär i form av stenskott, salt och inte minst kyla. Inget som lämnade några synliga spår efter sig.
COSC-certifierad som sagt. Imponerande gång måste jag säga.
Mitt ex är tillverkat 2009, men av det finns i princip inga spår alls att finna. Bortsett från en rispa på claspens främre del är den banne mig i nyskick. Inte ens glasets AR ser ankommet ut.
Nu fullset, med allt som en gång ingick.
Lite bilder nedan.
Och som en bonus tänkte jag bjuda på några jämförelsebilder med mina andra två Sinnisar.
UX:en är ju en rätt stor klocka, men inte iögonfallande tycker jag.
Några jämförande fickbilder...
Mot slutet en trio på en nöjd ägares arm
...men det allra coolaste
- Hur mycket är klockan?
- Jo, elva minuter i fem