Japp, min bildDet var en bild som fick mig att ändra åsikt om U1an, ska visa. Tror det är @KenKun som är skyldig till denna bilden!
Såld tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, min bildDet var en bild som fick mig att ändra åsikt om U1an, ska visa. Tror det är @KenKun som är skyldig till denna bilden!
Chilifrukter är det, olika mogningsgradHa så kul nu!
Väldigt snygg bild också, men om du ursäktar mina dåliga växtkunskaper, vad är det jag tittar på? Lila chilifrukter? Tomater?
Då var jag rätt ute Att odla chili står på min långa lista över saker att göra. Blir nog till att göra iordning växthuset till vårenChilifrukter är det, olika mogningsgrad
UX är verkligen stenhård! Svårt att välja en favorit mellan den och U1.
UX är verkligen stenhård! Svårt att välja en favorit mellan den och U1.
Haha, du får det att låta så självklart!Man ser till att bästa polaren köper den man inte har, så har man lurat ner en till i träsket och kan bytlånas flitigt. Win win!
Haha, så kan det gå! Caset är väl samma mellan UX:en och U1:an, men jag gillar verkligen visarna på UX:en sååå mycket mer än Lego-visarna på U1:an. Vill man ha automatiskt verk och med samma schyssta svärdvisare så finns ju U2:an också. Samma storlek som UX/U1 men med GMT. Samma diameter hos dem alla, men UX:en är lägst med 13,3 mm, U1:an 14,3 mm och U2:an hela 15,5 mm. Jag vet vilken jag väljerHar alltid hållt U1 som den stora favoriten i Sinnsortimentet. Men igår böjade @ironcastle bomba tråden med bilder på UX, det gjorde så att jag började vackla lite...
Orkade inte synka dom.. Kom bara på att jag hade en ovanligt bra möjlighet när det snackas UX och U1.
En duell mellan dessa två vore läsvärt.UX med svarta ringen är verkligen stenhård. Det är ett tight race mellan Breitling aerospace och ux om ballast kvartsklocka(enligt mig)
Anniversary är ju trevlig! Skönt utan datum.Äntligen har jag lyckats få tag på en Sinn 556 Anniversary som är på ingång. Bilder och information om hur jag upplever klockan kommer nästa vecka.
Dock kommer klockan utan H-länken som jag nu hoppas hitta. Om någon sitter på en sådan och vill bli av med det, hör av er. Annars får det bli ett nytt från Erikson.
Håller med dig. Det är just det ljusbruna lädret som följer med klockan. Gillar även utseendet med H-länken. Kan vara kul att ha möjligheten att byta till länk/läder när man känner för detAnniversary är ju trevlig! Skönt utan datum.
Som med alla varianter av 556 så funkar den i alla kläder.
Spänne borstat till Sinn kostar 150.-.När vi ändå har dig på tråden, vad kostar ett borstat Sinn-spänne 20 mm?
Nej, enbart till T1.Och finns det blått gummi som passar U1:an?
Snyggt!Äsch, bjuder på några bilder till. Älskar verkligen glaset på den här
Tack! JajamenSnyggt!
Är det Plexiversionen?
UX på in gående eller...Har tyvärr ingen användning för min EZM 3 längre och den kommer ut på K&S under kvällen, ger alla trevliga SINNister en liten förvarning här!
En duell mellan dessa två vore läsvärt.
36mm?Har tyvärr ingen användning för min EZM 3 längre och den kommer ut på K&S under kvällen, ger alla trevliga SINNister en liten förvarning här!
Grattis!Fick bekräftelse från P&C idag.
Ska bli kul att se den i verkligheten
Och ska det flippas så saknas det inte folk här som är sugnaFick bekräftelse från P&C idag.
Kul att det kommer en till Sverige och KS! Blir sjukt spännande att få se lite bilder när den dykt upp!Fick bekräftelse från P&C idag.
Tack! Jajamen