Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En kvalitetskniv. Vad annat var att vänta...?Besökte @ERIKSON URHANDEL urhandel idag (som vanligt fick man ett kungligt bemötande) . Pressade både Richard och övrig personal på vad som komma skall.
Det kommer med största sannolikhet flera jubileums klockor under året.
Den som kommer den 10:de mars av "teknisk karaktär" är troligen en klocka med boett och någon form av urverk, mer än så avslöjades inte
Däremot har dom en Einsatzzeitmesser som man kan begå harakiri med ifall man skulle missa någon av jubileumsmodellerna.
Snygg men den verkar inte hålla tiden?här kommer lite snabb-bilderär det bara jag som några åsikter om bandet? (Eller generellt åsikter ) Tycker själv att det är väldigt snyggt.
Det är mycket prat om den där EZM 13 (som även jag är sugen på) BILDER för bövelenJag trivs extremt bra! Har haft den varje dag i exakt 4 veckor idag och jag tröttnar inte. Kanske gör ett byte i helgen så U2 får komma ut lite
Fina bilder på en läcker klocka. Vad gäller bandet som är snyggt är min högst personliga åsikt att länk skulle sitta bättrehär kommer lite snabb-bilderär det bara jag som några åsikter om bandet? (Eller generellt åsikter ) Tycker själv att det är väldigt snyggt.
Håller med men eftersom jag bär på högern och den inte är möjlig att vända på kommer den tyvärr inte in härFina bilder på en läcker klocka. Vad gäller bandet som är snyggt är min högst personliga åsikt att länk skulle sitta bättre
Osunda tankar när man läser denna tråden... EZM13 är mumma! Är den knubbig som fan?
Eftersom jag vet av egen erfarenhet att det är otroligt härliga människor i denna tråden vill jag uppmana er alla att delta i OWG March. Det är otroligt bra roddat och för ett gott ändamål Vi Sinn-ägare måste ju föregå med gott exempel och uppvisa god smak
Ingen aning vad tjockt fett betyder(äldst på tråden) men skulle nog ha den på 24/7 i nån vecka och se vad som händer.Jag var inte här länge, för klockan var lite kvar i lådan. Omedelbart efter köpet (augusti) gjorde han i genomsnitt 2-3 sekunder om dagen. Nu på vintern är det sent i cirka 8-9 sekunder om dagen. Det är en konstant daglig försening. Vad tycker du, tjockt fett? Ska jag få det reglerat?
Jag har en enkel regel;Vilken dag i March ska man bara ha en klocka ? Får man byta på kvällen om man varit duktig?
Jag tar ett par dagar för att se om det börjar.Ingen aning vad tjockt fett betyder(äldst på tråden) men skulle nog ha den på 24/7 i nån vecka och se vad som händer.
Min plan var att slänga den i väggen! Frugan ryckte in och löste det.Hahaha, det är så illa alltså!!
Okej, jag har isf en plan, som Sickan brukar säga
Du högg inte på ezm3an som var rätt för dig?Håller med men eftersom jag bär på högern och den inte är möjlig att vända på kommer den tyvärr inte in här
NäppDu högg inte på ezm3an som var rätt för dig?
Amen.Näpp
Slut på kontot
Renovera boende är DYRT
Köpt arm protes? för klock boendetNäpp
Slut på kontot
Renovera boende är DYRT
Ser bra ut!här kommer lite snabb-bilderär det bara jag som några åsikter om bandet? (Eller generellt åsikter ) Tycker själv att det är väldigt snyggt.
Tack. Jag bär denna klocka varje dag.Snyggt!
Inte ska den stackarn behöva vara i ett gammalt skåp. Så ... hur mycket säljer du den för?Vilken av era SINN:ar får minst armleds tid och varför?
För mig är det den vackra Sinn 104 ST SA A B E. Har inte använt den en hel dag sen inköpet. Väldigt snygg klocka som jag gillar men den blir aldrig kvar på armen många timmar. Alltid någon kronograf som skriker efter uppmärksamhet. En annan anledning är att klocklådan är full så 104:an får ligga i sin original låda i ett skåp ( bland några andra som inte heller får armleds tid) och blir därmed lite knölig att ta fram. Dessutom dök det upp ett par andra klockor strax efter inköpet som "stal" det initiala intresset.
Men inte hela tiden va? Du byter väll ett par gånger?Tack. Jag bär denna klocka varje dag.
Förstår inte.. det är något fel på min skärm, vissa inlägg blir bara suddiga och oläsligaInte ska den stackarn behöva vara i ett gammalt skåp. Så ... hur mycket säljer du den för?
Det är nog min 756 som jag lustigt nog har på armen idag.Vilken av era SINN:ar får minst armleds tid och varför?
För mig är det den vackra Sinn 104 ST SA A B E. Har inte använt den en hel dag sen inköpet. Väldigt snygg klocka som jag gillar men den blir aldrig kvar på armen många timmar. Alltid någon kronograf som skriker efter uppmärksamhet. En annan anledning är att klocklådan är full så 104:an får ligga i sin original låda i ett skåp ( bland några andra som inte heller får armleds tid) och blir därmed lite knölig att ta fram. Dessutom dök det upp ett par andra klockor strax efter inköpet som "stal" det initiala intresset.
Så går det när man har 56kbit hastighet på nätet ...Förstår inte.. det är något fel på min skärm, vissa inlägg blir bara suddiga och oläsliga
103an, vet inte varför, men förmodligen för att alla är awesome och någon måste gå stå tillbaka!Vilken av era SINN:ar får minst armleds tid och varför?
Även om 104:an får lite handleds tid så gillar jag den. Plockar upp klocka ur lådan då och då, ställer tid och datum. Njuter av den vackra tavlan, har den någon timme och sen lägger jag undan den igen.Inte ska den stackarn behöva vara i ett gammalt skåp. Så ... hur mycket säljer du den för?