Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får fråga @OhemligOn Topic igen, någon som har en EZM 13 och vill dela med sig av erfarenheter?? Jag har snöat in på att jag verkligen har ett behov av en....lite mer saker på tavlan än EZM3. Vet egentligen inte om jag vill ha det men nu har det liksom blivit en fix ide!
Jag gillar iden, men nä inget för mig, inte alls! Finelink är min grej på 104an!
Fair enough. Tycker nog att finelinken är vassare på alla punkter (bör så också vara givet prispunkt och anpassning efter märkets identitet etc.) men blev förvånansvärt positiv till meshet. Omväxling förnöjer.Jag gillar iden, men nä inget för mig, inte alls! Finelink är min grej på 104an!
Giftigt att gå på vårens band redan? Älskar färgen och kombinationen!Något tidigt, men nu åkte årets vårband på. Från grått ”froté” till beige mocka. Nöjd! Bandet från tid och ting med dess lättbytta bandstift var en glad överaskning att testa!
Jag har aldrig provat ett mesh-ser bekvämt ut på något sätt?Me like!
Otroligt bekvämt. Justeras stegfritt och är således möjligt att få ”perfekt”.Jag har aldrig provat ett mesh-ser bekvämt ut på något sätt?
Snyggt! Vad är det för band?556 idag
Mycket trevligt, luftigare känsla än länk, bjuder på en gammal bild från tidigareJag har aldrig provat ett mesh-ser bekvämt ut på något sätt?
Teknisk karaktär - måste ju vara något i flygväg tänker jag?Som jag uppfattade det på @ERIKSON URHANDEL ´s aw så kommer Sinn släppa en 60-års jubileumsklocka den 10 mars och den kommer vara av "teknisk karaktär". Erikson ska tillsammans med Sinn ta fram en egen modell. Till eget jubileum? Jag blir gärna rättad och kompletterad om någon har något att tillägga . F.ö väldigt underhållande aw och där for den timman.
Manuellt verk är onekligen av teknisk karaktär, kanske med månfas, kronograf, AR, Diapal och Tegiment. En Turbion är kanske att hoppas på för mycketTeknisk karaktär - måste ju vara något i flygväg tänker jag?
Jag fattade det som att Sinn presenterar klocka med "teknisk karaktär" 10 mars, och att Richard sett denna idag.Som jag uppfattade det på @ERIKSON URHANDEL ´s aw så kommer Sinn släppa en 60-års jubileumsklocka den 10 mars och den kommer vara av "teknisk karaktär". Erikson ska tillsammans med Sinn ta fram en egen modell. Till eget jubileum? Jag blir gärna rättad och kompletterad om någon har något att tillägga . F.ö väldigt underhållande aw och där for den timman.
Det var precis det jag försökte skriva i mitt inlägg .Jag fattade det som att Sinn presenterar klocka med "teknisk karaktär" 10 mars, och att Richard sett denna idag.
Specialutgåva var väl ang. Eriksons 100-årsjubileum 2023, där samtal fördes med både Sinn och S&S.
Alltså, två (eller snarare tre inkl. S&S) dinkor.
Ah!Det var precis det jag försökte skriva i mitt inlägg .
Efter en dag med Bund så känns det skönt och tryggt att ha en UX på armen-så bra.Jag hoppas fö. fortsatt på nyheten UX i 41 mm. Om man krympt boetten med hjälp av laser och tankekraft, så tycker jag tveklöst det kan karaktäriseras som i viss mån tekniskt.
Exakt! The one Sinn to rule them all.Efter en dag med Bund så känns det skönt och tryggt att ha en UX på armen-så bra.
41mm skulle nog sälja på, behöver kanske inte klara 5km?