@Jamterik kör länk helt utan slack så finns risk för länkhaveri eller blodstopp i hand-frågan är vad som är värst?+10 i badass om länken går upp av sig självt under marklyft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Jamterik kör länk helt utan slack så finns risk för länkhaveri eller blodstopp i hand-frågan är vad som är värst?+10 i badass om länken går upp av sig självt under marklyft.
Köper din take @Clark Kent - inte idealiskt när man ska dyka ner i djupet. Tycker dock till skillnad från @JoelD att tavlan är fenomenalt snygg. Virrvarr at it's finest och nog är det tysk stram estetik ändå? Synd bara att jag är begåvad med tunna handleder, redan vid en 104 och U50 är jag uppe och tänjer på gränsen...U1 DS från Sinn Instagram
Inget slack här inte! Skämt åsido, efter tre timmar med motorsåg går den inte att stänga! 3tim = ca 4 mm i omkrets följaktligen! Bäst att vara tydlig nu känner jag, HANDLEDEN!!!!@Jamterik kör länk helt utan slack så finns risk för länkhaveri eller blodstopp i hand-frågan är vad som är värst?
Jag gillar den också på nått sätt, men hade uppskattat nodate som på den ”gröna” samt varför inte kasta på ”E” lume på den så det verkligen känns ”riven och gammal” - då hade jag gillat den ännu mer....Köper din take @Clark Kent - inte idealiskt när man ska dyka ner i djupet. Tycker dock till skillnad från @JoelD att tavlan är fenomenalt snygg. Virrvarr at it's finest och nog är det tysk stram estetik ändå? Synd bara att jag är begåvad med tunna handleder, redan vid en 104 och U50 är jag uppe och tänjer på gränsen...
Nja...Jag har hört ryktas att @Moorflax tänker bygga upp en samling bestående av enbart limiterade U1
Räknas denna som en "riktig"?Nja...
Om någon däremot vill sälja en rimligt prissatt U1:a av den ”riktiga” modellen så är jag all ears.
Iaf i mina ögonRäknas denna som en "riktig"?
Jepp-jag bekräftar att @Laddsladd har gjort korrekt bedömning.Iaf i mina ögon
Tyvärr står det U1 på tavlan och inte U50 som det står på en äkta. Bara att slänga, du har blivit lurad! Hemskt tråkigt detta.Räknas denna som en "riktig"?
Ajdå, och jag som hela tiden gått o trott att 1000>500.Tyvärr står det U1 på tavlan och inte U50 som det står på en äkta. Bara att slänga, du har blivit lurad! Hemskt tråkigt detta.
50 är ju mer än 1, det förstår väl allaAjdå, och jag som hela tiden gått o trott att 1000>500.
Och att U50 var mer av ett dressur.
Det där är väl en U1s så den är väl nästan okRäknas denna som en "riktig"?
Det där är väl en U1s så den är väl nästan ok
Den blå är verkligen speciell.
...kunde inte låta bli, förlåt.
”Speciell” är verkligen rätt ordDen blå är verkligen speciell.
”Speciell” är verkligen rätt ord
Är den där tavlan ljusare upptill och mörkare nedtill? Eller är det fotot som visar olika blåa nyanser?Den är hemsk Inser att jag säger emot mig själv en smula, men Blu1 tycker jag är en riktigt bra U1a. Grym sommarklocka.
Är den där tavlan ljusare upptill och mörkare nedtill? Eller är det fotot som visar olika blåa nyanser?
Det är ju en sådan UX i 40mm, heltegimenterad, 600bar jag vill ha .Den är hemsk Inser att jag säger emot mig själv en smula, men Blu1 tycker jag är en riktigt bra U1a. Grym sommarklocka.
Samma här, skulle vara perfekt, men varför 600bar? Vanliga UX klarar 'bara' 500bar.Det är ju en sådan UX i 40mm, heltegimenterad, 600bar jag vill ha .
Edit: Och utan datum.
Du har rätt, det står 1200bar för boetten och 500bar för urverket eller något sådant. Det är bara min som är 1200bar .Samma här, skulle vara perfekt, men varför 600bar? Vanliga UX klarar 'bara' 500bar.
Trots att det inte är riktigt ändamålsenligt för en dykare kan jag inte hjälpa att jag gillar utseendet. Hade nog sett en 856DS istället.Bilder på denna läckte runt på nätet redan igår, men nu är den officiell. Inte japan exclusiv!
Sinn Uhren: Modell U1 DS
www.sinn.de
Bästa Sinnister,
Idag fick vi hem nyheten R500, bullhead med power reserve, limiterad i 300 exemplar, pris 41.490.-. Vårt ex. har nummer 105.