Men den här blir en limiterad limiteradR500 är ju limiterad till att börja med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men den här blir en limiterad limiteradR500 är ju limiterad till att börja med.
Men den här blir en limiterad limiterad
Har ett tropic till min U1 och tycker det funkar bra! Finns bilder tidigare i tråden...Någon som kört tropic på u50 och vet hur det flyger?
Fem nyheter?
Två med vita band?
Känns inte riktigt att det kommer ngn ny EZM..
Den i mitten ser ju ut att vara PVD och 22mm.
Tycker det ser ut som nåt läder?
Ingen länk iallafall..
Säkert nån limiterad variant av R500..
Har ju hänt tidigare att dykare och EZM har sålts på läder. Hoppet är som bekant det sista som överger enKan vara vad som helst såklart, men det skulle ju kunna vara en EZM. Man vet ju aldrig.
Så nu startar gissningarna. Canvas band är säkert ett par 104, 105 varianter. Det breda lädret eller vad det nu är till hör säkert en suspekt överaskning.Fem nyheter?
Två med vita band?
Känns inte riktigt att det kommer ngn ny EZM..
Grattis!Efter 1 timme läsning av denna tråd inser jag nu att mycket trevliga folk här med fantastiska SINNs. Känner mig redo nu att dela med första bilderna på min första SINN. Det är dag 3 och jag är utomordentlig nöjd med köpet, ser fram emot för sommaren med U50.
Förträffligt val! U50 är nog den enda som för tillfället lockar mig. Måste se den live men kommer nog hålla mig till min blästrade 104:a.Efter 1 timme läsning av denna tråd inser jag nu att mycket trevliga folk här med fantastiska SINNs. Känner mig redo nu att dela med första bilderna på min första SINN. Det är dag 3 och jag är utomordentlig nöjd med köpet, ser fram emot för sommaren med U50.
Tack!Grattis!
Ser jag rätt om lastbilen är en LEGO modell ?
Grattis och välkommen!Efter 1 timme läsning av denna tråd inser jag nu att mycket trevliga folk här med fantastiska SINNs. Känner mig redo nu att dela med första bilderna på min första SINN. Det är dag 3 och jag är utomordentlig nöjd med köpet, ser fram emot för sommaren med U50.
Såg på owg tråden att det kan bli ett till salu, leta där!Är svårt sugen på att införskaffa en h-link till min Sinn 104. Någon som vill bli av med ett?
Länk ärEfter eoner av tid med bund tänkte jag vara djärv och testa länk.
Ser extremt bra ut på länk får man ändå säga!Efter eoner av tid med bund tänkte jag vara djärv och testa länk.
Länk är
Tack. 857 gör sig på länk, särskilt utseendemässigt. Men bund är bund när man vant sig.Ser extremt bra ut på länk får man ändå säga!
Vad väger den där nyckeln??Tack. 857 gör sig på länk, särskilt utseendemässigt. Men bund är bund när man vant sig.
Alldeles för mycket för att användas egentligen . Nämen dryga 10kg skulle jag tro.Vad väger den där nyckeln??
Ping @CaneeÄr svårt sugen på att införskaffa en h-link till min Sinn 104. Någon som vill bli av med ett?
@Maer - har en F-länk, tyvärr inte exakt vad du söker men väl en länk.
Brukar alltid tappa bort min fasta 13mm...Alldeles för mycket för att användas egentligen . Nämen dryga 10kg skulle jag tro.
Fasen också, nu började hjärtat tjata om att en 857UTC vore kul att äga..Tack. 857 gör sig på länk, särskilt utseendemässigt. Men bund är bund när man vant sig.
Hehe, mig lurar du inte.Alla ni owg:are borde väl kunna byta klockor idag om ni startade kvällen innan 1 mars?
Hehe, mig lurar du inte.
Reglerna är tydliga, det gäller att inte använda någon annan klocka under mars månads alla sekunder. Får byta först efter midnatt.
hehe - så om jag bor uppe i Haparanda ställer jag mig mitt på bron och sträcker ut handen över gränsen..Reglerna är tydliga, det gäller att mars månads alla sekunder. Får byta först efter midnatt.
Jag kan köpa 104an av dig om ni är villiga att separera?Är det kanske dags för en av dem att lämna? Men vilken isåfall?