• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

1/4 kl 00:01 byter jag till 856B på nytt bund. Men tills dess....

1617187754341.png
 
Du måste ha fått många komplimanger på denna klocka även från icke klockintresserade. Den är grymt elegant och sticker ut från mängden.
Nä inget från icke klockintresserade, bara från de som är någorlunda intresserade. Men kul att kunna missionera om Sinn som märke. Ingen av mina bekanta som känner till märket även om de är hyfsat insatta i klockor.
 
Nä inget från icke klockintresserade, bara från de som är någorlunda intresserade. Men kul att kunna missionera om Sinn som märke. Ingen av mina bekanta som känner till märket även om de är hyfsat insatta i klockor.
Samma här angående gemene mans koll på Sinn. Blev glatt överraskad när min 104a noterades - "...hur länge har du haft din Sinn?".
 
Någon hjälte på tyska forumet hade mailat Sinn ang. EZM13 och fått följande svar:

" ... Unfortunately the EZM 13 model is actually completely sold out and we are no longer producing any more. However, a successor model is to be presented towards the end of the year."
 
Varför skulle du byta ut den där?
Sant. 857 är den Sinn jag använt absolut minst historisk. Egentligen bara OWG i kanske 2 månader då min då enda Sinn (UX) var på service. Sedan dess bara sporadiskt mestadels för fotosessioner :). Men den har faktiskt växt i anseende för mig efter denna månad.
 
Tillbaka
Topp