KS-tid gäller .hehe - så om jag bor uppe i Haparanda ställer jag mig mitt på bron och sträcker ut handen över gränsen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KS-tid gäller .hehe - så om jag bor uppe i Haparanda ställer jag mig mitt på bron och sträcker ut handen över gränsen..
Så van att se den på bund att jag glömt hur tuff den är på h-länk1/4 Kl 00:01 Byter jag till 856B på nytt bund. Men tills dess....
Faktiskt jag också. Kanske behåller denna på länk och kör 856B på bund.Så van att se den på bund att jag glömt hur tuff den är på h-länk
Du måste ha fått många komplimanger på denna klocka även från icke klockintresserade. Den är grymt elegant och sticker ut från mängden.
Nä inget från icke klockintresserade, bara från de som är någorlunda intresserade. Men kul att kunna missionera om Sinn som märke. Ingen av mina bekanta som känner till märket även om de är hyfsat insatta i klockor.Du måste ha fått många komplimanger på denna klocka även från icke klockintresserade. Den är grymt elegant och sticker ut från mängden.
Haha jodå vissa börjar fira påsk tidigt!
Undrar om de verkligen är hyfsat insattaNä inget från icke klockintresserade, bara från de som är någorlunda intresserade. Men kul att kunna missionera om Sinn som märke. Ingen av mina bekanta som känner till märket även om de är hyfsat insatta i klockor.
Hehe. Men om man inte är inne på KS och inte bor nära Sundbyberg, hur många då har hört om Sinn? Men det är ju kul, inte som alla andra. Mina vänner som har mekaniska ur kör i princip bara Rolex, Omega, Breitling o HublotUndrar om de verkligen är hyfsat insatta
Snart snaps på gång med. Lite firande med kund och eftersom restaurangerna stänger 20 får man börja tidigt. För att få rätt känsla gick jag upp extra tidigt i morseHaha jodå vissa börjar fira påsk tidigt!
Haha-bra de behöver allt stöd de kan få!Snart snaps på gång med. Lite firande med kund och eftersom restaurangerna stänger 20 får man börja tidigt. För att få rätt känsla gick jag upp extra tidigt i morse
Då kan du ju iallafall prata Sinn med bäraren av BreitlingHehe. Men om man inte är inne på KS och inte bor nära Sundbyberg, hur många då har hört om Sinn? Men det är ju kul, inte som alla andra. Mina vänner som har mekaniska ur kör i princip bara Rolex, Omega, Breitling o Hublot
Jag pratar Sinn med alla!!Då kan du ju iallafall prata Sinn med bäraren av Breitling
Hur var det nu. Tillverkar Breitling sina Navitimer på licens från Sinn?Då kan du ju iallafall prata Sinn med bäraren av Breitling
Samma här angående gemene mans koll på Sinn. Blev glatt överraskad när min 104a noterades - "...hur länge har du haft din Sinn?".Nä inget från icke klockintresserade, bara från de som är någorlunda intresserade. Men kul att kunna missionera om Sinn som märke. Ingen av mina bekanta som känner till märket även om de är hyfsat insatta i klockor.
Nu blev man ju nyfiken igen, den kommer inte på fredag med andra ord....Någon hjälte på tyska forumet hade mailat Sinn ang. EZM13 och fått följande svar:
" ... Unfortunately the EZM 13 model is actually completely sold out and we are no longer producing any more. However, a successor model is to be presented towards the end of the year."
Ktm?När det kommer till grovjobbet så är det tryggt med en Sinn.
Stämmer bra, 1290 Super Duke GT. Dags för vårservice igen.
Det skulle vara så briljant att jag inte ens skulle bli arg.Funderar lite på det där med OWG.
Har alla som deltagit fått ett mail idag där det står APRIL APRIL
Varför skulle du byta ut den där?Inte finns någon ombytesklocka där jag är. Ingen 856B. Bra planering kallas det.
Sant. 857 är den Sinn jag använt absolut minst historisk. Egentligen bara OWG i kanske 2 månader då min då enda Sinn (UX) var på service. Sedan dess bara sporadiskt mestadels för fotosessioner . Men den har faktiskt växt i anseende för mig efter denna månad.Varför skulle du byta ut den där?
Totalt OT men holy shit finns X9 fortfarande?! Har ett par kartonger med dessa från 70-90 talet någonstans, blev lite sugen att läsa om nu.Honney, I'm home!!!!
Japp, mycket upprepade kan jag säga! Fantomen och x9 kartongvis på vinden...nu kör jag nostalgi prenumeration!Totalt OT men holy shit finns X9 fortfarande?! Har ett par kartonger med dessa från 70-90 talet någonstans, blev lite sugen att läsa om nu.