La upp bilderna mest som skämtTeam för samlande, ångestskola. Jösses vilka problem dom försöker pracka på oss.
@Laddsladd har helt rätt, vi samlar ju på oss några klockor för att vi gillar dem.
Mina ger mig inte ångest utan glädje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
La upp bilderna mest som skämtTeam för samlande, ångestskola. Jösses vilka problem dom försöker pracka på oss.
Det var så jag tänkte. Att ha en hobby och samla på saker är bara kul men allt som är roligt ska tydligen problematiserats av media och myndigheter. Är väll en sak om man har huset fullt med piza kartonger men at sprida ut klockboxar i varje ledig vrå är bara hemtrevligtLa upp bilderna mest som skämt
@Laddsladd har helt rätt, vi samlar ju på oss några klockor för att vi gillar dem.
Mina ger mig inte ångest utan glädje.
Är det kanske dags för en av dem att lämna? Men vilken isåfall?
Håller med. Det är en 203 St.Den till höger var fin! Vad är modellref?
Varför?Är det kanske dags för en av dem att lämna? Men vilken isåfall?
657 och 203 skulle jag definitivt ha kvar.Är det kanske dags för en av dem att lämna? Men vilken isåfall?
Bra fråga faktiskt. Nej, inget nytt, men jag vill inte heller ha så många att de bara ligger i lådan.Varför?
Något nytt på gång in eller?
Insåg att du har 104 som profilbild så det låter som en 103 strax är till salu, ja om du tänker som jagBra fråga faktiskt. Nej, inget nytt, men jag vill inte heller ha så många att de bara ligger i lådan.
203-an kommer definitivt vara kvar, jag har just lagt en mindre förmögenhet på service och den är dessutom i väldigt bra skick för att vara 21 år gammal.657 och 203 skulle jag definitivt ha kvar.
Inget fel på 104, 103 men de är lättare att få tag i om du, gud förbjude, ångrar dig.
Vi i tråden orkar inte lida med dig som vi gjorde tillsammans med @Remofflan förut.
Ah vad synd.203-an kommer definitivt vara kvar, jag har just lagt en mindre förmögenhet på service och den är dessutom i väldigt bra skick för att vara 21 år gammal.
Jag trodde att jag skulle gilla 657 mer än vad jag gör; tyckte 857 var perfekt förutom storleken men det är någonting med färgen på ’bead-blasted’ stål som jag inte gillar. Den mörkare tonen på tegimentet som 857 har är mycket finare, men det är förstås en smakfråga.
Ja den ska du se till att behålla! Men hör av dig om du ändrar digAh vad synd.
Håller med om att tonen på tegimenterad är fin. Några andra tycker tvärtom.
756 är nog en den enda jag med säkerhet alltid kommer ha kvar, tegimenterad såklart
Apropå det. Var är @Remofflan ? Saknar hans fina bilder i tråden!657 och 203 skulle jag definitivt ha kvar.
Inget fel på 104, 103 men de är lättare att få tag i om du, gud förbjude, ångrar dig.
Vi i tråden orkar inte lida med dig som vi gjorde tillsammans med @Remofflan förut.
Målar och byggklocka så den har fått några dings och färgstänk under åren men en rejäl skrubb med nagelborsten och den är uppe på banan igenJa den ska du se till att behålla! Men hör av dig om du ändrar dig
Uj, uj. Beslutsångest är inte alls kul!657 och 203 skulle jag definitivt ha kvar.
Tack! Jag är kvar.Apropå det. Var är @Remofflan ? Saknar hans fina bilder i tråden!
Du kanske har hittat din exitklockaUj, uj. Beslutsångest är inte alls kul!
Tack! Jag är kvar.
Har en dipp i klockintresset och mycket annat privat nu. Men återkommer så småningom!
Klockan är alltjämt på. Med rätt timme och allt.
Testar också en passaround på en Gaara.
Den i mitten ser ju ut att vara PVD och 22mm.Fem nyheter?
Två med vita band?
Känns inte riktigt att det kommer ngn ny EZM..
Tycker det ser ut som nåt läder?Den i mitten ser ju ut att vara PVD och 22mm.
Kolla spännet.tyckte det ser ut som nåt läder?
Mmm fast det väl ett läder med svart spänne eller vad skulle det ananrs vara?Kolla spännet.
Kan vara vad som helst såklart, men det skulle ju kunna vara en EZM. Man vet ju aldrig.Mmm fast det väl ett läder med svart spänne eller vad skulle det ananrs vara?
En U1 med gröna visare..Kan vara vad som helst såklart, men det skulle ju kunna vara en EZM. Man vet ju aldrig.
R500 är ju limiterad till att börja med.Tycker det ser ut som nåt läder?
Ingen länk iallafall..
Säkert nån limiterad variant av R500..