Den är riktigt snygg den där, det är kanske en liknande den som @ERIKSON URHANDEL skulle ha som sin LE vid sitt jubileum, skulle nog sälja som smort (gravyr på rotorn kanske...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt snygg den där, det är kanske en liknande den som @ERIKSON URHANDEL skulle ha som sin LE vid sitt jubileum, skulle nog sälja som smort (gravyr på rotorn kanske...)
Det är nog inte alls en dum idé! Vitt är en underskattad färg, om man ser till antalet vita vs svarta tavlor som finns.Den är riktigt snygg den där, det är kanske en liknande den som @ERIKSON URHANDEL skulle ha som sin LE vid sitt jubileum, skulle nog sälja som smort (gravyr på rotorn kanske...)
Clean, absolut men svart och blå tavla säljer 9 av 10. Men återigen, snygg är den!Den är riktigt snygg den där, det är kanske en liknande den som @ERIKSON URHANDEL skulle ha som sin LE vid sitt jubileum, skulle nog sälja som smort (gravyr på rotorn kanske...)
Superfint med feedback! Om någon har koll på vad som säljer så är det ju ni ;-)Clean, absolut men svart och blå tavla säljer 9 av 10. Men återigen, snygg är den!
Trevlig helg!
Vad ville Erikson ha för en ny?Man är ju såklart otålig och vill gärna få hem klockan man sucktar efter omgående. Kollat med Erikson men där avskräckte priset lite tyvärr. Får avyttra nån ytterligare klocka innan jag kan motivera mig att köpa en ny.
Får ha lite mer uppsikt på chrono24, tyvärr blir utbudet lite tunnare då jag vill ha den på länk.
Men jag ska hålla ögonen öppna så får vi se om det dyker upp nått.
Tack för alla tips!
Trevlig kväll på er allihopa!
Drygt 20':-. Hade såklart varit roligt att köpa ny, men då måste klockkontot fyllas på lite först.Vad ville Erikson ha för en ny?
Där är vi helt olika, jag avskyr att köpa nytt. Leta beg. är min grej!Drygt 20':-. Hade såklart varit roligt att köpa ny, men då måste klockkontot fyllas på lite först.
Nja, helt olika är vi inte. Jag köper det mesta begagnat. Men ibland tycker jag det är roligt att köpa nyttDär är vi helt olika, jag avskyr att köpa nytt. Leta beg. är min grej!
Hmm, rätta mig om jag tänker helt fel nu men på det priset så har du ju i princip gått +\-0 på att köpa nytt ifall du måste skicka in den för något inom 3 år (extra år garanti på AR), om man tänker att en begagnad går på ca 15? Förutsatt att du inte flippar den ofc.Drygt 20':-. Hade såklart varit roligt att köpa ny, men då måste klockkontot fyllas på lite först.
Jag är så sjukt bra på att byta bandShit vad bra det blev på 856B. Hur kunde det passa så bra när bandet är 22mm? Syns ju inte att du tryckt ihop det...
Vill se fler bilder med det nya lädret på 856B.Jag är så sjukt bra på att byta band
Nämen okej det har nog varit 22 någon gång för längesen men läder har ju en tendens att krympa lite med åren så det kanske är typ 21?
Vill du köpa?Vill se fler bilder med det nya lädret på 856B.
Där vill jag påstå att du gjort ett klipp! Jag borde köpt det själv.Vill du köpa?
Prisidé 800:-?
Jag ger vad du gav + dubbla portot så du går ur detta utan förlust. Jag känner ett visst ansvar som du förstår.Vill du köpa?
Prisidé 800:-?
Snyggt.
Svårt att se något band som kan slå länken på den där
Hoppas alla får en fin lördag!
Gillar ju grönt så det där är nog en av de bättre MN jag sett.Glömde ju ställa klockan
Le originaleGillar ju grönt så det där är nog en av de bättre MN jag sett.
En 556i med grå electroplated, som den gråa Sjöö Sandström Royal Steel Worldtimer tror jag skulle bli en hit och komplettera en svart eller blå väldigt bra!Clean, absolut men svart och blå tavla säljer 9 av 10. Men återigen, snygg är den!
Trevlig helg!