• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Här är bild på den limiterade 556 @vanman En Korea-variant och brutalt bra :)

09beaaef-1f6eee-4d4d-b860-90f0c353ec83.jpg
a9825478-8944-44c3-b3a7-cef47d6d851d.jpg
Den är riktigt snygg den där, det är kanske en liknande den som @ERIKSON URHANDEL skulle ha som sin LE vid sitt jubileum, skulle nog sälja som smort (gravyr på rotorn kanske...)
 
Man är ju såklart otålig och vill gärna få hem klockan man sucktar efter omgående. Kollat med Erikson men där avskräckte priset lite tyvärr. Får avyttra nån ytterligare klocka innan jag kan motivera mig att köpa en ny.
Får ha lite mer uppsikt på chrono24, tyvärr blir utbudet lite tunnare då jag vill ha den på länk.
Men jag ska hålla ögonen öppna så får vi se om det dyker upp nått.
Tack för alla tips!
Trevlig kväll på er allihopa!
Vad ville Erikson ha för en ny?
 
Drygt 20':-. Hade såklart varit roligt att köpa ny, men då måste klockkontot fyllas på lite först.
Hmm, rätta mig om jag tänker helt fel nu men på det priset så har du ju i princip gått +\-0 på att köpa nytt ifall du måste skicka in den för något inom 3 år (extra år garanti på AR), om man tänker att en begagnad går på ca 15? Förutsatt att du inte flippar den ofc.

(Skicka in till Sinn utanför garanti var väll rätt dyrt va?)
 
Köpte ett skönt ingånget 22mm band av @PetriS - @R.Capac tipsade.
Eftersom det är så skönt mjukt fick det åka på 856B istället 😁
Guinanden fick bo kvar på Bunden/Rios.
ECDAF7B5-4ADD-47D3-A9F9-38CF35BD466F.jpeg
C06D8558-EC69-4C0A-8152-4E8800031B23.jpeg
155A4F1B-782C-4F11-9242-9DA73A66BA4C.jpeg
Snyggt.

Letar också band. Köpt ett 20 mm canvas till 103:an men det verkar ta en evighet att få hit det från Polen.
900:an blir lite stor på länk så ska köpa lite varierande 22 mm band utöver det jag har.
Räknar även jag med ytterligare hjälp av band (och bund) kungen @R.Capac 😘
 
Tillbaka
Topp