oja, erkänner!Du vet väl vad det innebär att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annat utfall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
oja, erkänner!Du vet väl vad det innebär att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annat utfall?
Tack för svar! Även tack till @Dr. D
Yes! Men jag saknar all form av tålamod och kommer inte orka beställa andra ändlänkarAntar att du liksom jag spanat in den F-länk som ligger på köp och sälj?
Antar att du liksom jag spanat in den F-länk som ligger på köp och sälj?
Obs! Notera att skillnaden i finish mellan 356an och 104an gör att det troligen inte känns som en perfekt match. 104ans finelänk är delvis polerad för att matcha caset.Yes! Men jag saknar all form av tålamod och kommer inte orka beställa andra ändlänkar
Har ju varit uppe i tråden om att Sinn använt tavlan för att skriva årtalen för jubileum.
Trevligt att de verkar ha läst tråden då de använde baksidan på 144 St S Anniversary II.
Men pls! Frågar du här så blir svaret ...DO IT!!Vad säger tråden, ska jag beställa en 356 med kritvit lysmassa? Är det jättekorkat?
Vad säger tråden, ska jag beställa en 356 med kritvit lysmassa? Är det jättekorkat?
Det absolut värsta jag vet är att bränna pengar också...det går dåligt ihop med klockintresset
Precis... jag gillar inte det . Jag hade en blå 104a i ett kort kort tag. Det krävdes typ inget ljus för att den skulle lysa. Många gillar ju det, men det blev att en blå tavla hade neongröna index vilket skar sig rejält och såg inte bra ut i mina ögon, haha. 356 har ju inte riktigt samma problem på det sättet eftersom den är svart men jag älskar verkligen skarpa kontrasten av (riktigt) svart-vita klockor .Det är väl aldrig dumt att köpa klockor
Är det själva färgtonen när det lyser i mörkret som ska ändras?
Tycker ju annars att den vanliga upplevs som ganska vit till vardags så, men ju mer lysmassan är uppladdad så syns ju färgen från själva lyset ffa i visarna
Combination from hell...Vad säger tråden, ska jag beställa en 356 med kritvit lysmassa? Är det jättekorkat?
Det absolut värsta jag vet är att bränna pengar också...det går dåligt ihop med klockintresset
Precis... jag gillar inte det . Jag hade en blå 104a i ett kort kort tag. Det krävdes typ inget ljus för att den skulle lysa. Många gillar ju det, men det blev att en blå tavla hade neongröna index vilket skar sig rejält och såg inte bra ut i mina ögon, haha. 356 har ju inte riktigt samma problem på det sättet eftersom den är svart men jag älskar verkligen skarpa kontrasten av (riktigt) svart-vita klockor .
Det kanske är ”onödigt” rent finansiellt med en modifiering men skitkul ju! Finns ju ett extra affektionsvärde i att ha något egendesignat och unikt.Vad säger tråden, ska jag beställa en 356 med kritvit lysmassa? Är det jättekorkat?
Och nu med rätt tid ocksåIdag är 657-an med i hemmakontoret!
God morgon!God morgon tråden.
Gått en tid sen nyhetssläppet och undrar om ngn som tänker bli först i tråden med någon nyhet?
Rätta mig om jag har fel men från förra årets släpp är det väl bara @perhog s gröna 103 vi sett?
Och nu med rätt tid också
Jag tycker GSG9 är stenhårt. Så för att välja bort den måste man vara ännu tuffare i min bokNgn kund i Tyskland specialbeställde en UX med GSG tavlan/visare utan emblemet.
Clean!
Det där är inte GSG tavlan utan emblem utan den helt vanliga tavlan. Dock med vit sekundvisare och kronan på sne .Ngn kund i Tyskland specialbeställde en UX med GSG tavlan/visare utan emblemet.
Clean!
Det där är inte GSG tavlan utan emblem utan den helt vanliga tavlan. Dock med vit sekundvisare och kronan på sne .
Det är nu du ska visa .
Snyggt!Ombytt och klar
Tack riktigt nöjd, passar till sommaren tycker jag.Snyggt!
det jag alltid undrar är varför en del klockor ser så stora ut på bild, om ni kollar på handledsbilden så ser det ut som den "hänger" utanför en del, men när jag tittar med mina riktiga ögon så finns det minst 5-10mm på varje sida tillgodo, är detta för att jag är för nära med kameran/mobilen? ser nästan ut som jag har en väggklocka på armen ibland.Ombytt och klar
Ta fotot från längre avstånd och klipp sedan.det jag alltid undrar är varför en del klockor ser så stora ut på bild, om ni kollar på handledsbilden så ser det ut som den "hänger" utanför en del, men när jag tittar med mina riktiga ögon så finns det minst 5-10mm på varje sida tillgodo, är detta för att jag är för nära med kameran/mobilen? ser nästan ut som jag har en väggklocka på armen ibland.
Allvarligt talat;det jag alltid undrar är varför en del klockor ser så stora ut på bild, om ni kollar på handledsbilden så ser det ut som den "hänger" utanför en del, men när jag tittar med mina riktiga ögon så finns det minst 5-10mm på varje sida tillgodo, är detta för att jag är för nära med kameran/mobilen? ser nästan ut som jag har en väggklocka på armen ibland.