Bla beroende på OWG March, då en annan Sinn satt påAlla undrar - varför då??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bla beroende på OWG March, då en annan Sinn satt påAlla undrar - varför då??
Edit: svarar visst fast @Clark Kent var tillfrågad sorry.Hur tog du bort den? Har själv inte fått några direkt synliga repor än på U1, och är nog för feg för att göra det nån gång om behovet finns men vore intressant att veta hur.
Waov! Fasen vad snygg på länk. Är det @Dr. D s ? Vi är 856B-tunga i norr .
Härligt att den hittade fram!
Va? Har du släppt dinHärligt att den hittade fram!
Just köpt men ligger i en annan tråd.Va? Har du släppt din
Nyinköp på g?
U-boat tråden? Eller kanske diesel-tråden?Just köpt men ligger i en annan tråd.
HmmmmmmmJust köpt men ligger i en annan tråd.
Startade en ny tråd. Den stora tråden om DW.U-boat tråden? Eller kanske diesel-tråden?
Hehe - förstår inte vad du menarTackar!
Svårt nöjd är jag.
Nä, det är inte @Dr. D s, får väl erkänna att det kan ha byggts upp ett litet intryck att det var så, men den är ny i tråden
Här i par med sin syster 857.
Så konstigt. Förr någon dag sedan var jag så otroligt sugen på ny klocka. Pengarna bara brann i fickan! Men nu är det som att det släppte, utan att det blivit någon ny klocka . Kanske är beslutsångesten som tog död på det hela.
Nä!Behöver inte vara negativt, kanske till och med nyttigt att ta ett steg tillbaka och fundera en sväng till utan det där ”ha-begäret” i bakhuvudet?
Första intrycket är att jag verkligen gillar den tegimenterade metallen, både känslan och kulören.Hehe - förstår inte vad du menar
- Superduo!
Första intrycket?
Det är iof mitt normal-läge... att inte ha köpbegärBehöver inte vara negativt, kanske till och med nyttigt att ta ett steg tillbaka och fundera en sväng till utan det där ”ha-begäret” i bakhuvudet?
Hur lyckas man med det?? Klart imponerande!Det är iof mitt normal-läge... att inte ha köpbegär
Som jag sa lite tidigare i tråden, jag ogillar att spendera pengarHur lyckas man med det?? Klart imponerande!
Som jag sa lite tidigare i tråden, jag ogillar att spendera pengar
Fast kanske roligare att ha en ny fin klocka istället för siffror på nåt tråkigt konto-kom ihåg att livet kan slut närsomhelstSom klockälskare är det lätt att förtränga hur sund den grundinställningen faktiskt är =)
Välkommen in i värmen !Har länge funderat på Sinn-flygare, och när tillfälle nyligen gavs i närområdet så blev det en 104. Min första Sinn. Gillar vridringen med siffrorna ordnade för nedräkning, att den har 60 hack och går att vrida åt båda hållen. Gillar generellt urtavlor med arabiska siffror, men index underdelade 4 gånger/minut gör det snabbare att ställa klockan. Första bild i kvällssolen.