• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

418BCFAA-73C9-4D2F-A7CF-C26E343B9C8E.jpeg

Sinn U50S på mitt trevliga camo-nato. Legat en del i lådan ett tag, men en jäkligt trevlig klocka. Länken och detta nato är favoriterna. Det röda gummit och jag har inte klickat helt. Kanske till sommaren? Någon som har andra idéer om färgkombinationer/band?!

U+SDR+grönt gummi=❤️

Annars är vitt en bra sommarkombo. För inspiration sök på @-RI- 's bilder på Ezm7 I tråden.

Screenshot_20191028_223804-01.jpeg
Screenshot_20210424_072740.jpg

418BCFAA-73C9-4D2F-A7CF-C26E343B9C8E.jpeg

Sinn U50S på mitt trevliga camo-nato. Legat en del i lådan ett tag, men en jäkligt trevlig klocka. Länken och detta nato är favoriterna. Det röda gummit och jag har inte klickat helt. Kanske till sommaren? Någon som har andra idéer om färgkombinationer/band?!

U+SDR+grönt gummi=❤️

Annars är vitt en bra sommarkombo. För inspiration sök på @-RI- 's bilder på Ezm7 I tråden.

Screenshot_20191028_223804-01.jpeg
Screenshot_20210424_072740.jpg
Slår även jag ett slag för grönt silikon. Blivit en keeper för min del.
1619243363570.png

Underbart, förslagen bara rasslar in! Tack alla! Grönt gummi är en av de grejer som legat på funderingslistan länge. Blivit tveksam bara eftersom det röda inte väcker min kärlek så tydligt som jag tänkt... Ni menar att det blir annat med grönt? :)

Underbart, förslagen bara rasslar in! Tack alla! Grönt gummi är en av de grejer som legat på funderingslistan länge. Blivit tveksam bara eftersom det röda inte väcker min kärlek så tydligt som jag tänkt... Ni menar att det blir annat med grönt? :)
Jag hade ett svart till min 756 i 10 år och sen grönt och vitt på UX.
Av de tre ligger det gröna bra eller bäst till.
Jag gillar det röda-rätt kaxigt.

Har börjat gilla Nato - är ju kul och billigt samt finns ju i massa utföranden.

Kanske något från Strapped?

Grönt är kombat. Passar super på SDR tycker jag. Har du 175-180mm handled kan du testa mitt.
Edit: U50 har ju 20mm.

Har förmodligen levt under en sten här, men helt missat att EZM13 är tagen ur produktion... Vad händer?

För att sänka stämningen ytterligare svärtar jag ned tråden med lite skräp från grannlandet söderöver. Och en Sinn.. 😉

IMG_20210424_092655_318.jpg
Ryktet (eller är det bekräftat?) säger att det är en ny EZM modell på G senare under året.

Har förmodligen levt under en sten här, men helt missat att EZM13 är tagen ur produktion... Vad händer?

För att sänka stämningen ytterligare svärtar jag ned tråden med lite skräp från grannlandet söderöver. Och en Sinn.. 😉

IMG_20210424_092655_318.jpg
Tror det finns en EZM13 kvar hos @ERIKSON URHANDEL - såg ut så i deras instastory över skylten tidigare i veckan! Slå till!

Bumpade ner U1:an en tusenlapp som "lönebump" men det går trögt.

Så dumt, för den "sitter i vägen" för att kunna göra annat.

Ingen som har några roliga bytesideeer?

Bumpade ner U1:an en tusenlapp som "lönebump" men det går trögt.

Så dumt, för den "sitter i vägen" för att kunna göra annat.

Ingen som har några roliga bytesideeer?
Intressant det där, verkar som det går i skov vad som köps och säljs, när jag vill köpa nått så har det oftast avslutats ett par försäljningar bara någon dag innan jag börjar leta, du får bildbomba lite i tråden så någon icke U1-ägare blir sugen...

Intressant det där, verkar som det går i skov vad som köps och säljs, när jag vill köpa nått så har det oftast avslutats ett par försäljningar bara någon dag innan jag börjar leta, du får bildbomba lite i tråden så någon icke U1-ägare blir sugen...
Det är ju en av Sinns Sinnigaste så även om det tar lite tid kommer någon och @Goflorp bli glada.
Ett väldigt bra pris på en, som jag förstår, klocka i nyskick.

Tror c24 eller annat internationellt är bättre marknad för klockstorlekar anpassade för män.

:cool: shots fired :cool:
😁

😁
Rolig tråd!

Har bara 40mm på idag så lite glimten i ögat är det (även om jag är på team orten-dinka-size i personlig preferens). ;)

E9A5D392-BCDA-4C5B-804A-58F04D011747.jpeg
p
😁
Lite över 40 mm här. Älskar läsbarheten 🥰

Tillbaka
Topp