Nu 75€..\
Ja, precis.. Kollade faktiskt upp det häromdagen. Känns som att det ligger lite i överkant jämfört med vad tex. Hirsch levererar för den pengen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu 75€..\
Också tänkt på att ngt måste det ju vara.Tror det är det som är lite hemligheten, har provat några billiga MN men gav upp då passformen blev kass och allt blev för ”slappt”
Snart är sommaren här (fast det känns inte så) och då kommer mitt beroende av natoband smygande till huvudet. Har ni några färgtips nu till våren/sommaren ? Eller kanske till och med något gummiband eller varför inte nytt läder? Nu blev det jobbigt för mitt huvud
Härlig dag!U50:n har inte lämnat handleden på fem dagar nu. Det är inte likt mig på vanliga veckor. Det är en grej som irriterar och det är att glaset gärna blir skitigt. Eller så ser man det bara bättre med god AR och svart tavla. Nåväl.
Idag har jag och grabben fikat med schysst utsikt. Fint med lite far/son-tid.
Ja, man försöker klart pådyvla sina intressen så gott det går. Jag hoppas han vill ha den isfHärlig dag!
Du får behålla klockan och låta den gå vidare till honom när han fyller 18 eller tar studenten
Lovade bort en klocka till min son när han var fem-han kom ihåg det tretton år senare så då var det bara att lämna över denJa, man försöker klart pådyvla sina intressen så gott det går. Jag hoppas han vill ha den isf
Härliga bilder! Märker av samma fenomen med att glaset lätt blir skitigt på min UX och det går inte att torka bort hur lätt som helst men en mikrofiberduk som till glasögon funkar bra. Misstänker att det har med det yttre AR att göra. Märker inte fenomenet lika påtagligt på 856 eller 857 dock.U50:n har inte lämnat handleden på fem dagar nu. Det är inte likt mig på vanliga veckor. Det är en grej som irriterar och det är att glaset gärna blir skitigt. Eller så ser man det bara bättre med god AR och svart tavla. Nåväl.
Idag har jag och grabben fikat med schysst utsikt. Fint med lite far/son-tid.
Det bruna lädernatobandet var inte helt fel bästa av två världar, nato och läder
Svag för Khaki. Tycker det var snyggast.
På en Guinand möjligen?
På en Guinand möjligen?
Rios band är verkligen extremt bekväma.
Hoppas det fastnar! Ser iaf riktigt bra ut
Håller på att läsa en jättelång tråd på watchuseek i ämnet.
Suddig U1SE på gummiband dagen till ära. Skönt med lite flex i bandet, kanske ska våga mig på ett MN igen, skulle varit kul att prova ett Erika-band och så om det är så bra som det sägs....
Snacka om tråd som spann på! Jag ger upp! 66sidor....Håller på att läsa en jättelång tråd på watchuseek i ämnet.
Do Erika's straps deserve the price?
I love nato straps, for me they are the most comfortable straps in summer and in winter. so, I'm thinking about to buy a Erika's nato strap in desert colour. The price is 55€ (whit shipping), normal nato in good quality is 3-4€. Does it deserve the price? https://goo.gl/images/rGdXBWwww.watchuseek.com
Det är aldrig bra att tänka för länge, man kan missa nått!! ;-) Köp, what could possible go wrong??Är det något som hunnit slå till på den nya gröna 104 st sa I MG som kanske kan bjuda på ett par bilder? Börjar bli svårt att motstå en beställning. Hjälp mig över kanten nu
haha läste de två sista.Snacka om tråd som spann på! Jag ger upp! 66sidor....
Helt rätt. Blir nog en sväng förbi Erikson imorgon om tiden räcker till. Känner jag mig själv rätt blir det svårt att låta bli när man står där med klockan i handenDet är aldrig bra att tänka för länge, man kan missa nått!! ;-) Köp, what could possible go wrong??
Wow, det var fort som fasen!Beställde min Sinn 556i kl. 13:44 igår och nu sitter jag med klockan på armen! Snacka om fin service @ERIKSON URHANDEL
Haha @ankaret du bodde väl på samma gata eller hur var det?Wow, det var fort som fasen!