• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Första bandbytet avklarat. Nu på feskarns gummi
D22FB2E2-340D-4E3C-BB18-9B9E337AC1CF.jpeg
DC2B4AD2-CABB-4320-8AD3-7838A3A1799A.jpeg

Är det något som hunnit slå till på den nya gröna 104 st sa I MG som kanske kan bjuda på ett par bilder? Börjar bli svårt att motstå en beställning. Hjälp mig över kanten nu :D
Tror inte jag sett någon sådan i forumet. @perhog har 103:an med samma färg. Men vi har lite svårt att uttala oss om lystern eftersom han vägrar ta bort plasten ;)

Jag orkar inte hålla tyst längre! Jag fick ju pris på custom 356 av Sinn. Jag funderade i, vadå, 2 veckor eller nåt? I helgen så svarade jag att jag ville beställa. Nu är det onsdag eftermiddag och inget svar än 😭! Kom igen, Sinn!
Jag hinner ju ångra mig i den här takten!

Jag orkar inte hålla tyst längre! Jag fick ju pris på custom 356 av Sinn. Jag funderade i, vadå, 2 veckor eller nåt? I helgen så svarade jag att jag ville beställa. Nu är det onsdag eftermiddag och inget svar än 😭! Kom igen, Sinn!
Spännande! Men fy vilken jobbig väntan😬

Du kommer bli så nöjd!! Jag hade lätt beställt min custom 856 S UTC Destro om jag hade haft råd, tur att dom inte har klarna checkout ;-)

Tillbaka
Topp