Haha... Ca 13 mil är det till Sumpan från mig. PostNord skötte sig också exemplariskt för en gångs skullHaha @ankaret du bodde väl på samma gata eller hur var det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha... Ca 13 mil är det till Sumpan från mig. PostNord skötte sig också exemplariskt för en gångs skullHaha @ankaret du bodde väl på samma gata eller hur var det?
Oo, cool! Kanske nåt jag behöver till minFörsta bandbytet avklarat. Nu på feskarns gummi
Finns antydan till litet glapp mot boetten så att du vet. Å andra sidan är dessa gummin sjukt gångbara och passar perfekt på Daytona, sub, Smp, förmodligen datejust och många fler.Oo, cool! Kanske nåt jag behöver till min
Tror inte jag sett någon sådan i forumet. @perhog har 103:an med samma färg. Men vi har lite svårt att uttala oss om lystern eftersom han vägrar ta bort plastenÄr det något som hunnit slå till på den nya gröna 104 st sa I MG som kanske kan bjuda på ett par bilder? Börjar bli svårt att motstå en beställning. Hjälp mig över kanten nu
Den där såg inte alls tokig ut.Finns antydan till litet glapp mot boetten så att du vet. Å andra sidan är dessa gummin sjukt gångbara och passar perfekt på Daytona, sub, Smp, förmodligen datejust och många fler.
Jag har ett med röd rand att avvara om någon är sugenDe där så inte alls tokiga ut!
Är Sinn nya Rolex eller vad har jag missat?Tror inte jag sett någon sådan i forumet. @perhog har 103:an med samma färg. Men vi har lite svårt att uttala oss om lystern eftersom han vägrar ta bort plasten
För sent, listorna är redan stängdaÄr Sinn nya Rolex eller vad har jag missat?
Och plasten välbevarad, allt i sin(n) ordningFör sent, listorna är redan stängda
Hur är kvaliteten annars?Finns antydan till litet glapp mot boetten så att du vet. Å andra sidan är dessa gummin sjukt gångbara och passar perfekt på Daytona, sub, Smp, förmodligen datejust och många fler.
Jag gillar dom skarpt. Inte samma känsla som i premium-band såklart men absolut värt pengen. Varvar med detta på alla klockor som går.Hur är kvaliteten annars?
Så här ser 20mm 's grova canvasen ut på 756(Haha den är som en konservburk)Gjort en trevlig barter med @Dr. D
Först ut ett brunt läder. Imorgon ska jag testa ett grått lite grövre canvas som jag har stora förhoppningar på.
Den skimrar även genom plasten, ett lysande exempel på sinns fantastiskt optiskt rena skyddsplastTror inte jag sett någon sådan i forumet. @perhog har 103:an med samma färg. Men vi har lite svårt att uttala oss om lystern eftersom han vägrar ta bort plasten
Ja det varierar verkligen mellan svart och SVART! Jag är inget fan av UX men svärtan skojar man inte bort!Tavlan på UX är verkligen svart jämfört med de andra.
Härligt med en klocka som funkar med det mesta!Bandprovning på 556 idag:
Nato från cns
Random nato
2-delat Eulit Perlon
Struts från Camille Fournet
Random canvas
Själva urverket eller hur? Min hade inte det men så är den ju från 2010, din var väl mycket tidigare?Upptäckte precis att det finns ett serienummer till på min klocka, från certifierade av tidshållning! Coolt!
Ja urverket. Det är en av det första årsmodellerna.Själva urverket eller hur? Min hade inte det men så är den ju från 2010, din var väl mycket tidigare?
Hur tycker du känslan är då? Sitter väl rätt bra utan att det känns som blodflödet stannar?Marine Nationale från Strapped @Rawa. Ett lager band under klockan och två vid spännet. Lossnar haken sitter klockan kvar. Omdöme kommer.
Spännande! Men fy vilken jobbig väntanJag orkar inte hålla tyst längre! Jag fick ju pris på custom 356 av Sinn. Jag funderade i, vadå, 2 veckor eller nåt? I helgen så svarade jag att jag ville beställa. Nu är det onsdag eftermiddag och inget svar än ! Kom igen, Sinn!
Jag hinner ju ångra mig i den här takten!
Du kommer bli så nöjd!! Jag hade lätt beställt min custom 856 S UTC Destro om jag hade haft råd, tur att dom inte har klarna checkout ;-)Jag orkar inte hålla tyst längre! Jag fick ju pris på custom 356 av Sinn. Jag funderade i, vadå, 2 veckor eller nåt? I helgen så svarade jag att jag ville beställa. Nu är det onsdag eftermiddag och inget svar än ! Kom igen, Sinn!
Jag hinner ju ångra mig i den här takten!
De kommer typ svara om 2 veckor med "va, vad fan snackar du om?"Du kommer bli så nöjd!! Jag hade lätt beställt min custom 856 S UTC Destro om jag hade haft råd, tur att dom inte har klarna checkout ;-)
Tänk så här, om två veckor kommer det ett bud från DHLDe kommer typ svara om 2 veckor med "va, vad fan snackar du om?"