Haha, det är OM de ens svarar i dagarna och om en sån specialbeställning går så fort att utföra.Tänk så här, om två veckor kommer det ett bud från DHL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, det är OM de ens svarar i dagarna och om en sån specialbeställning går så fort att utföra.Tänk så här, om två veckor kommer det ett bud från DHL
Vi håller tummarna - alltid spännande att följa såna här dramorHaha, det är OM de ens svarar i dagarna och om en sån specialbeställning går så fort att utföra.
Ring dem!Jag orkar inte hålla tyst längre! Jag fick ju pris på custom 356 av Sinn. Jag funderade i, vadå, 2 veckor eller nåt? I helgen så svarade jag att jag ville beställa. Nu är det onsdag eftermiddag och inget svar än ! Kom igen, Sinn!
Jag hinner ju ångra mig i den här takten!
Jag vill ge det lite tid då jag är van ett superbekvämt bund. Kan i alla fall konstatera att det är bättre än de Nato jag testat då klockan ligger närmare armen utan att för den skull råka ut för skav från bandhorn och krona som jag är känslig för.Hur tycker du känslan är då? Sitter väl rätt bra utan att det känns som blodflödet stannar?
Nej för tusan, det vågar jag inte, haha!Ring dem!
Jo då! Dom är grymt trevlig!Nej för tusan, det vågar jag inte, haha!
Såklart.Jag vill ge det lite tid då jag är van ett superbekvämt bund. Kan i alla fall konstatera att det är bättre än de Nato jag testat då klockan ligger närmare armen utan att för den skull råka ut för skav från bandhorn och krona som jag är känslig för.
Inte lika mjukt som jag inbillade mig att det skulle vara utan likt Nato. Det spänner åt en del runt handleden för att ha rätt spänning för att hållas på plats ordentligt men förhoppningsvis har det samma spänning oavsett temperatur. Blir intressant att se hur det funkar under natten. Har ingen referens till annat MN men upplever det bättre än de icke elastiska Nato jag testat.Såklart.
.
.
.
.
.
Nu då?
Läcker!Det blev en snabb kaffepaus efter vägen, kunde inte hålla mig så det blev en snabb unboxing i bilen. Lyckades fånga den sista gnuttan sol. Tack till @ERIKSON URHANDEL för ett proffsigt och mycket trevlig bemötande! Grönt är skönt.
Verkligen sommarklocka på alla sätt och vis. Jättefin bild dessutom!Det blev en snabb kaffepaus efter vägen, kunde inte hålla mig så det blev en snabb unboxing i bilen. Lyckades fånga den sista gnuttan sol. Tack till @ERIKSON URHANDEL för ett proffsigt och mycket trevlig bemötande! Grönt är skönt.
Ja, man ser knapp skyddsplasten!!!Verkligen sommarklocka på alla sätt och vis. Jättefin bild dessutom!
Snyggt! GrattisDet blev en snabb kaffepaus efter vägen, kunde inte hålla mig så det blev en snabb unboxing i bilen. Lyckades fånga den sista gnuttan sol. Tack till @ERIKSON URHANDEL för ett proffsigt och mycket trevlig bemötande! Grönt är skönt.
Ärligt, kunde jag plasta in hela 103an så skulle jag nog seriöst överväga det. Kan inte låta bli att undermedvetet vara överförsiktig bara för att det är polerat.Ja, man ser knapp skyddsplasten!!!
Äh, min son kollade mycket på filmen Bilar när han var liten. Bärgarn sa något i stil med att ”varje buckla påminner om ett fint minne eller händelse”Ärligt, kunde jag plasta in hela 103an så skulle jag nog seriöst överväga det. Kan inte låta bli att undermedvetet vara överförsiktig bara för att det är polerat.
Får påminna en själv ibland att det är en toolwatch och inte nitroglycerin man har på armen.
Den är bra den där 103an!Ärligt, kunde jag plasta in hela 103an så skulle jag nog seriöst överväga det. Kan inte låta bli att undermedvetet vara överförsiktig bara för att det är polerat.
Får påminna en själv ibland att det är en toolwatch och inte nitroglycerin man har på armen.
Tack! Tanken var att köpa den på länk men föll direkt för denna kombinationen när den satt på handleden.Läcker!
Snyggt med sandfärgade canvaset också
Tack! Jag tror den kan bli bra i sommarVerkligen sommarklocka på alla sätt och vis. Jättefin bild dessutom!
Tack så mycket!Snyggt! Grattis
Man kan inte slita på plasten! Inlåst på banken vid det här laget.Ja, man ser knapp skyddsplasten!!!
32 minuter på arm?MN klarade natten bra. Testperioden försätter.
Torktid?
Det blev en snabb kaffepaus efter vägen, kunde inte hålla mig så det blev en snabb unboxing i bilen. Lyckades fånga den sista gnuttan sol. Tack till @ERIKSON URHANDEL för ett proffsigt och mycket trevlig bemötande! Grönt är skönt.
Och???Svar från Sinn!
De sa "dra åt helvete, jävla svensk!"
Knappt torkat alls efter 32 minuter på arm inomhus. Sen kanske det inte gör så mycket att armbandet är blött särskilt på sommaren.32 minuter på arm?
När jag badar i sjö/hav tar jag alltid av mig klockan även om den klarar 5000m.Knappt torkat alls efter 32 minuter på arm inomhus. Sen kanske det inte gör så mycket att armbandet är blött särskilt på sommaren.
Men man tappar väl inte klockan om ett stift går sönder? (Nato)När jag badar i sjö/hav tar jag alltid av mig klockan även om den klarar 5000m.
Risken att något stift går av är ju väldigt liten men det sker ju.
Leta klocka på sjöbotten är rätt knepigt i Sverige då siktdjupet är rätt kasst...
Med detta MN hålls klockan kvar om ett stift går av eller haken lossnar.När jag badar i sjö/hav tar jag alltid av mig klockan även om den klarar 5000m.
Risken att något stift går av är ju väldigt liten men det sker ju.
Leta klocka på sjöbotten är rätt knepigt i Sverige då siktdjupet är rätt kasst...