Och om båda går avMed detta MN hålls klockan kvar om ett stift går av eller haken lossnar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och om båda går avMed detta MN hålls klockan kvar om ett stift går av eller haken lossnar.
Nä det går man nog inte och jag kanske är lite nojigMen man tappar väl inte klockan om ett stift går sönder? (Nato)
Snyggt, vad är det för band du kör med där? Tänker att jag ska köpa mig ett par olika att varva med.Vackert! Fan, så bra den är! Min blå säger hej i vårvädret:
Skulle vara mer nojig att någon skulle sno klockan om jag lämnade den på strandenNä det går man nog inte och jag kanske är lite nojig
Håller med dig.Skulle vara mer nojig att någon skulle sno klockan om jag lämnade den på stranden
Usch, jag gillar inte heller att väntaLeverans i slutet av juni/början av juli. Usch, den väntan!
Snyggt, vad är det för band du kör med där? Tänker att jag ska köpa mig ett par olika att varva med.
Snyggt! Tror du att gummit fungerar bra på lite tunnare handleder?Sinns originalgummi. Suttit fast sen det åkte på..
Har bara haft ett originalläder från Sinn sedan tidigare, cognacsbrunt kalvskinn, som satt på min förra 104. Jämförelsemässigt skulle jag säga att gummit bär likvärdigt. Det är ju inte jättegrovt, men samtidigt heller inte avsmalnande (20-20).Snyggt! Tror du att gummit fungerar bra på lite tunnare handleder?
Har du berättat vad det är du beställt?!Gud, nu har jag överfört pengarna till Sinn. Läskigt! And now we play the waiting game.
Haha jag har väl berättat flera gånger!Har du berättat vad det är du beställt?!
Eller ska vi gissa ända fram till midsommar
Får man fråga vad dom tar extra för en sådan beställning eller har även det redan avhandlats?Haha jag har väl berättat flera gånger!
En helt vanlig 356 men med kritvit lysmassa istället för den ljusgröna som är på standard
261 euro. Jag hade nästan räknat med en extra nolla på det, haha.Får man fråga vad dom tar extra för en sådan beställning eller har även det redan avhandlats?
Mitt minne är bra men kortHaha jag har väl berättat flera gånger!
En helt vanlig 356 men med kritvit lysmassa istället för den ljusgröna som är på standard
Ja eller hur, man vet fan aldrig asså261 euro. Jag hade nästan räknat med en extra nolla på det, haha.
Och med det där bandet dessutom, undrar om 22mm varianten av det skulle passa bra på min U1SE... mmmmm.Från tidigare idag, känns spontant som ett bra beslut att gå för den gröna. En riktig kameleont, ibland ser tavlan nästan helt svart ut och när solen träffar rätt glittrar det ordentligt.
Det tror jag absolut kan bli snyggt! KööörOch med det där bandet dessutom, undrar om 22mm varianten av det skulle passa bra på min U1SE... mmmmm.
Och med det där bandet dessutom, undrar om 22mm varianten av det skulle passa bra på min U1SE... mmmmm.
Jo visst ser den bra ut har sneglat sedans sen släpptes i 22mm, undrar om den finns på @ERIKSON URHANDEL ?
Ser ju helrätt ut.Jo visst ser den bra ut har sneglat sedans sen släpptes i 22mm, undrar om den finns på @ERIKSON URHANDEL ?
Va? Kan man koka ägg utan kronografÄggtimer, tungt jobb för U1 ikväll.
#ÄggsnackÄggtimer, tungt jobb för U1 ikväll.
Dom blev inte helt perfekta så nästa kok blir med kronograf.Va? Kan man koka ägg utan kronograf
Verkar livsfarligt
Ägg, nubbe och Sinn. Det är sedan gammalt!#Äggsnack
Lägg i äggen i kallt vatten.Dom blev inte helt perfekta så nästa kok blir med kronograf.