Snackar vi perfekt så behövs sous vide. 90 min i 63 grader. Liiite omständligt baraLägg i äggen i kallt vatten.
Från första bubblan 6.45-7 minuter.
Spola med kallt vatten några minuter
Voilà = de perfekta äggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snackar vi perfekt så behövs sous vide. 90 min i 63 grader. Liiite omständligt baraLägg i äggen i kallt vatten.
Från första bubblan 6.45-7 minuter.
Spola med kallt vatten några minuter
Voilà = de perfekta äggen.
Fet Kursiv UnderstrukenHar hänt nåt med mina inställningar. Kan inte använda funktionerna i texten såsom fet, understruken osv. Samma för er?
Förstår inteHar hänt nåt med mina inställningar. Kan inte använda funktionerna i texten såsom fet, understruken osv. Samma för er?
Skrev på mobilen.Skit bakom tangenterna här då
Godmorgon, den har vi hemma.Jo visst ser den bra ut har sneglat sedans sen släpptes i 22mm, undrar om den finns på @ERIKSON URHANDEL ?
Det ser ut som fettfläckar?Har precis bytt till ett Sinn-gummi (silikon?) till min EZM-3 och är galet nöjd! Även om jag var väldigt nöjd med länken så gillar att det känns mer som en dykare/tool watch med gummit. Nu till min fråga - såg att jag fått några fläckar på bandet som jag inte får bort (vet ej vad det är eller hur jag kan ha fått dem). Har testat varmt vatten och både diskmedel och tvål men det går inte bort. Har förstått att gummit kan dra åt sig damm etc men tycker det känns konstigt att ett helt nytt band får fläckar efter mindre än 24h på klockan, kan tilläggas att det var helt nytt när det åkte på igår. Är det ngn annan som har haft liknande erfarenheter eller har tips på vad man kan göra åt det?
Den är ju fin på Canvas, man blir nostalgisk och tänker på alla fina B-Uhr bilder när man ser den!Premiär för det gråa canvasbandet på 856:an. Jag är normalt en länkperson men jag ska ge detta en chans. Helt plötsligt blev ju klockan dessutom löjligt lätt på handleden.
Ha en bra Valborg gott folk!
Snyggt!Premiär för det gråa canvasbandet på 856:an. Jag är normalt en länkperson men jag ska ge detta en chans. Helt plötsligt blev ju klockan dessutom löjligt lätt på handleden.
Ha en bra Valborg gott folk!
Kör en flieger från annat märke idag. Känner mig lite otrogen nästanIdag känner jag mig modig, jag har utforskat territoriet utanför Sinn! Får se om jag blir nöjd!
Jo, jag kan relatera till den känslan... Blir kul att testa nått nytt i em. Om nu PN håller vad dom lovar. Men jag har en stark misstanke om att jag kommer att återvända till min EZM....Kör en flieger från annat märke idag. Känner mig lite otrogen nästan
Yes, bandet var nytt från början. Ngn idé om hur man kan få bort dem?Det ser ut som fettfläckar?
Edit; svårt att se men som nytt brukar det vara en matt yta som med tiden blir blankare av slitaget. Så min gissning att det är fettfläckar utgick från att bandet var matt från början?
Inget jag testat eller vågar rekommendera. Men är det fett så löser ju alkohol det mesta. Men bäst att fråga @ERIKSON URHANDELYes, bandet var nytt från början. Ngn idé om hur man kan få bort dem?
Får slå dem en signal! Tack för input!Inget jag testat eller vågar rekommendera. Men är det fett så löser ju alkohol det mesta. Men bäst att fråga @ERIKSON URHANDEL
Såg den superba matchningen med PVD-spännet direkt .
Testar klockan på pimpat Kvarnsjö-läder med nitar och PVD-spänne. Tycker det svarta spännet gör sig riktigt bra mot vridringen.
Snyggt
Sommar kläderna på blev feskarns gummi inspirerat av Golle_std tidigare i tråden väldigt trevligt gummi för priset.
Testar klockan på pimpat Kvarnsjö-läder med nitar och PVD-spänne. Tycker det svarta spännet gör sig riktigt bra mot vridringen.
Såg den superba matchningen med PVD-spännet direkt .
Hur är sailcloth att bära jämfört med tex Canvas?