• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Priserna hos Sinn kan nog anses hyfsade där en service ligger på 240 Euro tex. Men då tillkommer frakt som drar iväg det en del.

Dessutom har flera skrivit om långa servicetider. Är det inte ett garantiärende hade jag nog övervägt att anlita lokal förmåga.
Jag köpte den flång ny i julas hos Erikson, så den är under garanti. Det är bara dom sugigt långa servicetiderna som göra att jag överväger andra alternativ beroende på kostnad.

F8C960AB-FE10-4A57-8217-F56CB2A6BF0B.jpeg

En liten U1SE lumebild såhär på kvällskvisten!

Jag köpte den flång ny i julas hos Erikson, så den är under garanti. Det är bara dom sugigt långa servicetiderna som göra att jag överväger andra alternativ beroende på kostnad.
Är lång ifrån expert på konsumentköplagen men avhjälpande av fel ska ske inom skälig tid.
Dessutom ska köparen få ersättning för eventuell skada. Den sista är lite svår såklart för vilken är skadan vid avsaknad av ett armbandsur.
Men oavsett, lyckats man inte åtgärda en garantireklamation på 3-4 veckor borde man enligt min mening ersätta med ny klocka. Allt annat är dålig kundupplevelse

Ser väldigt snyggt ut på bilden iaf 👍
Funderar på om jag skulle uppgradera till något med roligare kvalitet. Fast vill minnas att det som var lite bättre också var helt absurt dyra för vad jag tyckte att man fick, så därför jag gick på det billiga. Fast hur var det nu, buy cheap, buy twice... 😅

Funderar på om jag skulle uppgradera till något med roligare kvalitet. Fast vill minnas att det som var lite bättre också var helt absurt dyra för vad jag tyckte att man fick, så därför jag gick på det billiga. Fast hur var det nu, buy cheap, buy twice... 😅
Min erfarenhet gällande Canvas. Det gröna jag monterade kändes ganska billigt men var nog också det, såg helt ok ut dock. Hadley Roma och Eulit tycker jag är prisvärda i 300kr klassen. Rios1931 tex modell Ohio är en division högre i kvalitetskänsla och ligger endast hundringen högre i pris än Hadley och Eulit från ebay.

Min erfarenhet gällande Canvas. Det gröna jag monterade kändes ganska billigt men var nog också det, såg helt ok ut dock. Hadley Roma och Eulit tycker jag är prisvärda i 300kr klassen. Rios1931 tex modell Ohio är en division högre i kvalitetskänsla och ligger endast hundringen högre i pris än Hadley och Eulit från ebay.
Detta var typ ett Zuludiver för 700 vs nåt random för typ en hundring 😅

Tillbaka
Topp