Får kränga på H-länken på EZM3F igen, har inte haft den på sedan i höstas... eller sälja den ;-)-H-länk, best-länk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får kränga på H-länken på EZM3F igen, har inte haft den på sedan i höstas... eller sälja den ;-)-H-länk, best-länk
Länken eller klockan??Får kränga på H-länken på EZM3F igen, har inte haft den på sedan i höstas... eller sälja den ;-)
Klockan stannar!Länken eller klockan??
Klart nöjd med inköpet på lunchen!
Nu är ju det här förvisso bundtråden, så kanske som att svära lite i kyrkan?! Men det där ser bra ut imho.När nu @Burnman lurat silikonet från UX verkar även natodjävulen slagit till med ofog. Men det känns inte helt åt skogen.
Till 556 finns det väl bara ”vanligt” gummi vad jag vet? Inga utsvävningar i färg och så, det är förunnat U-serien...Ni som har koll på Sinn här, går det inte att köpa ett grönt silikon med butterflylås till en 556? Finns varken på Sinn.de eller Erikssons vad jag kan se...
Jag lurade in dig i Sinntråden .Nu är ju det här förvisso bundtråden, så kanske som att svära lite i kyrkan?! Men det där ser bra ut imho.
Helt främmande för tanken har man ju inte varit...Jag lurade in dig i Sinntråden .
Tråkigt... och gummit till u-serien passar väl knappast 556 eftersom 556 har mindre boettTill 556 finns det väl bara ”vanligt” gummi vad jag vet? Inga utsvävningar i färg och så, det är förunnat U-serien...
Mmmm den vita.....ahhhhhhHelt främmande för tanken har man ju inte varit...
Håller med. Det var den vita jag var absolut mest sugen på när jag åkte till Sundbyberg för lite kläm&känn. På bild gör den sig så sjukt bra. -”Vilken sommklocka” tänkte jag. Men väl där på armen var den svarta snäppet bättre imho. Nu blev det inte affär på nån då jag bara någon dag senare fick samtal från AD att min BB58 kunde plockas ut. Men jag har inte släppt tanken på Sinn helt. Men iom pandemins intåg har jag inte haft vägarna förbi Eriksson på länge. Men nästa gång jag är i närheten blir det ett nytt besök så får vi se hur det slutar...Mmmm den vita.....ahhhhhh
Jag vill också vara medNär nu @Burnman lurat silikonet från UX verkar även natodjävulen slagit till med ofog. Men det känns inte helt åt skogen.
Jag fattar ingenting! Testat Nato och MN på 856B och 857 men aldrig fått till det. Vingligt och skav här och där. Och på UX fungerar det hur bra som helst. Tror det blir UX på Nato som sommarklocka! Redan beställt ett till .Jag vill också vara med
Man kanske skulle komplettera 556an med en UX. Dom är stört coola !Jag vill också vara med
....Man kanske skulle komplettera 556an med en UX. Dom är stört coola !
Snyggt! Jag har ett nytt Nato som skulle passa din UX SDR. Hojta om du vill testa.MN från
Tack men jag tror det blir någon av de här - vill ju testa ett Erikas nån gång.Snyggt! Jag har ett nytt Nato som skulle passa din UX SDR. Hojta om du vill testa.
Och även den med röd rand skulle nog passa din UX SDR utmärkt.Tack men jag tror det blir någon av de här - vill ju testa ett Erikas nån gång.
Tycker den såg rätt ut med det svart vita från Cheapest Nato.
Och även den med röd rand skulle nog passa din UX SDR utmärkt.
Länk är alltid bra men tycker helt ärligt att ditt sandfärgade canvas är en den perfekta kombo med den där tavlan.Nu har den fått länk
Enig! Den gröna tavlan med sandnato är något alldeles särskilt! Samma med @perhogsLänk är alltid bra men tycker helt ärligt att ditt sandfärgade canvas är en den perfekta kombo med den där tavlan.
Eller en UXMin EZM3F blev kvar på läderbandet, skönt! Tänk om boetten hade varit oljefylld också
Får köpa en gammal EZM2!