• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

IMG_20210504_193941.jpg

Sinn-flieger med 200 meter wasserdicht passar riktigt bra i Göteborgsvädret.

Nu har den fått länk
IMG_20210504_134226_796.jpg
Kul att du köpte H-länk. jag har min gröna 104 på Finlänk men har i efterhand funderat på hur den skulle vara på H och den ser ju riktigt riktigt snygg ut.

Måste erkänna att jag och min Limited gröna 104 tittade sneglade lite mot varann när de annonserade att de skulle ha en grön i basutbudet men ju mer bilder du postar desto mer kommer jag över det, den är ju så himla snygg! :)

Ang straps så hade jag min på ett brunt Hirsh Liberty ett tag och det var en grymt snygg färgkombination (enl mig då ) :)

Kul att du köpte H-länk. jag har min gröna 104 på Finlänk men har i efterhand funderat på hur den skulle vara på H och den ser ju riktigt riktigt snygg ut.

Måste erkänna att jag och min Limited gröna 104 tittade sneglade lite mot varann när de annonserade att de skulle ha en grön i basutbudet men ju mer bilder du postar desto mer kommer jag över det, den är ju så himla snygg! :)

Ang straps så hade jag min på ett brunt Hirsh Liberty ett tag och det var en grymt snygg färgkombination (enl mig då ) :)
Det optimala vore att ha både H och F-länk, gillar båda men har ägt H innan och visste att det skulle bli bra.

Kan förstå det, oavsett så är din 104 riktigt fin och dessutom limiterad vilket gör det lite extra kul. :)

Låter som en läcker kombination, du får bjuda på en bild! Här kommer ett par nytagna på den gröna.

20210505_103515-01.jpeg

20210505_103439-01.jpeg

Lämnade precis in min U50 på Erikson Urhandel (goa grabbar). Det började med att jag upplevde att gångreserven var kass även fast jag i princip använder den varje dag.. Idag var den stendöd.. :grumpy: Inget ljud från mekaniken när de försökte dra upp den igen.

Förhoppningsvis kan de lösa det på plats. Annars kan det bli upp till två månaders väntetid om den behöver skickas till Sinn..

Det optimala vore att ha både H och F-länk, gillar båda men har ägt H innan och visste att det skulle bli bra.

Kan förstå det, oavsett så är din 104 riktigt fin och dessutom limiterad vilket gör det lite extra kul. :)

Låter som en läcker kombination, du får bjuda på en bild! Här kommer ett par nytagna på den gröna.

20210505_103515-01.jpeg

20210505_103439-01.jpeg
Jag skall se om jag har kvar bilder, just nu sitter bandet på en annan klocka =)

Lämnade precis in min U50 på Erikson Urhandel (goa grabbar). Det började med att jag upplevde att gångreserven var kass även fast jag i princip använder den varje dag.. Idag var den stendöd.. :grumpy: Inget ljud från mekaniken när de försökte dra upp den igen.

Förhoppningsvis kan de lösa det på plats. Annars kan det bli upp till två månaders väntetid om den behöver skickas till Sinn..
Vi har sagt det förut men känns som alldeles för många fel på Sinn på sistone. Min U50 var ju också nyss på reparation...

Tråkigt att höra att du också hade problem med din U50.. Vad hade du för problem med din?
På min så kunde jag inte längre växla datum med kronan. Det gick att ställa tiden så att datumet skiftade, men inte med quickset. Det är åtgärdat nu, men ja, det tog ett tag.

Tillbaka
Topp