@R.Capac är bandmästare no 1Viskning .. Hirsch Liberty
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@R.Capac är bandmästare no 1Viskning .. Hirsch Liberty
Hehe . Hirsch, Rios1931 och Di-Modell är märken som har prisvärda band väl under tusingen tycker jag. ABP är nog också prisvärda men ett par divisioner högre även i pris vilken inte riktigt passar mig då jag byter band var och varannan dag.@R.Capac är bandmästare no 1
Ja ungefär samtidigt som Porsche fick för sig att använda små Audimotorer. Nä jag har quarts själv så jag gillar båda. Här har du en Sinn 810 som varit ute här på K&S om du vill jämföra.
Lite snygg var den allt. Gillade färgen på siffrorna men quartz verkar vara läskiga grejerJa ungefär samtidigt som Porsche fick för sig att använda små Audimotorer. Nä jag har quarts själv så jag gillar båda. Här har du en Sinn 810 som varit ute här på K&S om du vill jämföra.
Avslutad - Sinn Vintage 810 - Tillfälligt erbjudande!!
8900 utan länk inkl rek 10900 med länk inkl rek extra Bytesvärde 10-13.6K. Ovanlig o sjukt cool Sinn 810 från 80 talet. Fantastiskt skick (se bilder). Kommer med lång original H-länk. Trött original läder och box. 13600kr inkl frakt.klocksnack.se
På med foliehatten och så klär du armen med tre lager folie, ej vikt, så är det lugntLite snygg var den allt. Gillade färgen på siffrorna men quartz verkar vara läskiga grejer
Dax att stänga av datorn igen, nu börjar köpsuget komma krypandePå med foliehatten och så klär du armen med tre lager folie, ej vikt, så är det lugnt
Ska bli intressant att testa CNS Paratrooper på UX.Hehe - den blev kvar på armen bra mycket längre än vanligt.
Äh den får hänga med idag också.
Den kommer nog fram på måndag- lådan hann tömmas igår.Ska bli intressant att testa CNS Paratrooper på UX.
du ska väl skaffa dig ett duostrap-istället? Så kan du ha båda klockorna på dig ;-) Klockorna kommer inte ta skada av att vila är min erfarenhet, men det finns två skolor därOM man nu, mot alla förmodan, har snöat in på "smarta" klockor (skäms lite för att erkänna det) och låter sin älskade Sinn ligga oanvänd. Hur ska man förvara den bäst för att den ska må bra i sin ensamhet?
Ja har ingen klockuppdragare. Är t ex det ett måste eller klarar den av att ligga orörd en längre tid för att sedan snurras upp och gå lika smärtfritt som alltid innan?
Tacksam för tips!
Tja, jag har inget kli, sitter lika förbannat hemma, suttit hemma sen i Dec. Börjar bli folkskygg....Kli i halsen igår så hemarbete idag. Öken...
Hörde att det var trångt i din armbandslåda?Åsså lite 856B i tråden
Nu har jag testat canvas ett par dagar och nog är det skönt och bra. Men länken åker på i helgen, jag är en länkmänniska.
Haha, det är i och för sig sant, men jag tror det får stannaHörde att det var trångt i din armbandslåda?
Vet inte om jag redan frågat men du har inte sneglat på sandfärgade kanvaset något? ”Borde” ju vara en hit på U1SE.U1SE på läder igen
Som jag sneglat, tror det går att finna en del bilder och funderingar kring det tidigare men en resa till @ERIKSON URHANDEL är planerad till 17/5!Vet inte om jag redan frågat men du har inte sneglat på sandfärgade kanvaset något? ”Borde” ju vara en hit på U1SE.
Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder oavsett om jag råkar få med mig nått därifrån, problemet är att man brukar bli så upp i varv när man står där att man glömmer det Tänker att det är rätt COVID-safe ändå. bilresa dit utan stopp, sedan besök utan övriga i butiken och sedan därifrån..Ooh, spännande! Rapportera gärna sen färgerna matchar (om du kommer ihåg).
Vågar inte sätta min fot där ens nu. Fortfarande sjuk U1SE abstinens sen jag testade i vintras men hoppas försöka hålla mig tills vi vet vad nästa EZM är... det här nyfunna klock-intresset är inte bra för ekonomisk disciplin direkt.
Funderade även om inte en helsvart vridring eller på nått sätt "mer sliten" vridring hade fungerar väldigt bra till klockan, det är nog det enda jag stört mig på, att texten på vridringen är för "skarp" - men så är det väl med "fejkpatina"...Ooh, spännande! Rapportera gärna sen om färgerna matchar (om du kommer ihåg).
Vågar inte sätta min fot där ens nu. Fortfarande sjuk U1SE abstinens sen jag testade i vintras men hoppas försöka hålla mig tills vi vet vad nästa EZM är... det här nyfunna klock-intresset är inte bra för ekonomisk disciplin direkt.