Tycker det är tråkigt att det inte finns någon AD för Sinn i GBG med. Var uppe ganska nyligen och klämde och kände på Sinn eftersom jag också blivit "bränd" när jag köpt andra klockor utifrån bilder tidigare. Om det hjälper dig så upplevde jag samtliga Sinn som ännu snyggare än på bilderna, kvalitén och finishen låg över sin prislapp i mina ögon.Okej tack för svar!
Väldigt synd tycker jag, även märkligt att dem inte har en butik i Sveriges näst största stad också..
Jag vill ju precis som @fransl säger, känna och klämma på grejerna innan jag lägger 27k på ett kvartsur. Tråkigt att gå miste om upplevelsen att köpa den live i butiken också.
Kommer ihåg när jag en gång köpte en klocka av annat märke via nätet utan att ha sett den i verkligheten, den klockan stannade inte särskilt länge i min ägo och det slutade med att jag sålde den med ett svidande andrahandsvärde. Den klockan hade jag nog aldrig köpt om jag känt på den i en butik innan. Efter den upplevelsen lovade jag mig själv att aldrig lägga så mycket pengar på en klocka innan jag fått känna och klämma. :/
Får väl bli en tur upp till deras butik när tillfälle ges istället
Däremot önskade jag att jag kollade ännu närmare för jag velar fortfarande på vilken det slutar på, fick upp ögonen på andra modeller som jag inte ens övervägt tidigare. Blir nog en tur upp till Eriksons igen under sommaren.