Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En massa lys var det!Lysmassa!
Verkligen - not...Äntligen finväder
Hur kändes höjden på 103an??Tänkte att jag kunde bidra med lite bilder också. Svåra val här i livet. Egentligen borde man kanske bara slå till på en 556i för den kommer aldrig lämna samlingen och funkar i så många lägen.
Det här är anledningen till att jag inte har köpt en ännu. Jag hade inte planerat att kolla på Sinn 103 så jag kollade inte upp den innan jag åkte dit. När jag testade den så tänkte jag inte på höjden alls, utan jag har insett i efterhand på bilderna och från andras kommentarer att den är väldigt hög. Jag känner att jag måste testa den igen innan jag vågar slå till åtminstone. Nu menar jag 103 St Sa då alltså!Hur kändes höjden på 103an??
edit:::
I princip alla mina Sinnare blir lite tjuriga när dom får ligga, har hittills gått till sig efter en v. Min EZM är den bästa av dom, tappar inte tid alls, inget som jag bryr mig om iaf, men den används frekvent! Låg i låda under mars, funkade lika bra när jag tog upp den igen.Har en EZM-3 som är drygt två månader gammal. Är sjukt nöjd med den och har haft den på mer eller mindre dagligen. Under helgen fick den dock ligga så tills den stannade, drog upp den igår morse men den fick ligga i lådan till kvällen då jag satte den på armen några timmar. När jag skulle sätta på mig klockan imorse hade den tappat nästan en timme. Jag vred upp den på nytt och har den nu på armen och den verkar gå fint. Antar att det bara var att jag inte drog upp fjädern tillräckligt igår (körde ca 50 varv)? Ngn haft liknande problem? Lägger också till en bild på klockan som jag använt mer än vad jag trodde - den är grym!
Tack! Hoppas att den bara vara lite sur för att den fick ligga still i helgen...I princip alla mina Sinnare blir lite tjuriga när dom får ligga, har hittills gått till sig efter en v. Min EZM är den bästa av dom, tappar inte tid alls, inget som jag bryr mig om iaf, men den används frekvent! Låg i låda under mars, funkade lika bra när jag tog upp den igen.
Hoppas din uppför sig efter några dagar!
Tyckte du bar den bra! Var själv sugen förra veckan, men höll på att trilla av stolen när jag läste specen... Kanske får ta mig en liknande utflykt själv och pröva tinget.Det här är anledningen till att jag inte har köpt en ännu. Jag hade inte planerat att kolla på Sinn 103 så jag kollade inte upp den innan jag åkte dit. När jag testade den så tänkte jag inte på höjden alls, utan jag har insett i efterhand på bilderna och från andras kommentarer att den är väldigt hög. Jag känner att jag måste testa den igen innan jag vågar slå till åtminstone. Nu menar jag 103 St Sa då alltså!
103 St tycker jag inte upplevs hög alls då en stor del av höjden kommer från plexit.
Den patinan går inte av för hackor!Kastar in en liten bildbomd på 144an, jäkligt skön klocka!
Galet charmigDen patinan går inte av för hackor!
Önskar att Sinn helt plötsligt började erbjuda de gamla vikta länkarna igen... Tycker de är så jävla härliga att se på!Kastar in en liten bildbomd på 144an, jäkligt skön klocka!
Håller med! Sjukt bekväma också, speciellt med flexet i spännet.Önskar att Sinn helt plötsligt började erbjuda de gamla vikta länkarna igen... Tycker de är så jävla härliga att se på!
Den gick fort.För alla som saknar en 556....det ligger en på K&S. Jag har ägt den tidigare. Var då riktigt fin, ser lika bra ut nu!
Redan borta??Den gick fort.
Japp, jag packade den och skickade på lunchen idagRedan borta??
Någon här som köpte??Japp, jag packade den och skickade på lunchen idag
Jag måste haft tur med mina, både U50 och 104 får vila med jämna mellanrum men har aldrig märkt av något trassel med någon av dem.I princip alla mina Sinnare blir lite tjuriga när dom får ligga, har hittills gått till sig efter en v. Min EZM är den bästa av dom, tappar inte tid alls, inget som jag bryr mig om iaf, men den används frekvent! Låg i låda under mars, funkade lika bra när jag tog upp den igen.
Hoppas din uppför sig efter några dagar!
Haha ja uppifrån sitter den som en smäck, oklart hur högt tornet reser sig från sidan dock. Den kändes betydligt mer dressad än de flesta andra Sinns så då vill man ju gärna att den ska vara smidig en dag på kontoret.Tyckte du bar den bra! Var själv sugen förra veckan, men höll på att trilla av stolen när jag läste specen... Kanske får ta mig en liknande utflykt själv och pröva tinget.
Jag upplevde personligen att 103 St Sa var lite för hög och topptung. Det efter att ha ägt den i några månader. Iom att det är en safirmacka med utstickande baksida. Plexi och stålbaksida tycker jag inte alls upplevs lika tjock. 103 st är nog den klockan jag saknar mest av alla sålda. Mina fem kopek.Det här är anledningen till att jag inte har köpt en ännu. Jag hade inte planerat att kolla på Sinn 103 så jag kollade inte upp den innan jag åkte dit. När jag testade den så tänkte jag inte på höjden alls, utan jag har insett i efterhand på bilderna och från andras kommentarer att den är väldigt hög. Jag känner att jag måste testa den igen innan jag vågar slå till åtminstone. Nu menar jag 103 St Sa då alltså!
103 St tycker jag inte upplevs hög alls då en stor del av höjden kommer från plexit.