Sinn och Kvalité.
Tror inte att vi ska dra för stora växlar på kvalitetsbrister i märket, fel kommer att finnas, men jag kan hålla med om att det har varit en bunt reklamationer ganska tätt på senare tid. Det är trist! Som någon annan skrev, det är tiden på åtgärd som jag finner anmärkningsvärd! En kund som har betalat för en vara har gjort det för att han ville ha just den varan vid just det tillfället, om man sen får vänta läääänge på en reklamation så finns risken att man surnar till och letar efter alternativ. Kundvård är a&o! Jag vill ännu en gång framhålla servicen som
@ERIKSON URHANDEL ger! Den är i de fall jag har varit i kontakt med dom outstanding! Visst jag har bara köpt småsaker, men jag är nöjd! Kommer jag att köpa en klocka hos dom när nästa infall kommer?? ABSOLUT!
Personligen är jag mer orolig för att märket ska få en mer populistisk inriktning, finns andra märken som spottar ur sig "nyheter" i rasande tempo, den ena hemskare än den andra. Mina åsikter, jag säger inte att det är en allmän sanning, bara som jag upplever det!
Om man försöker bli lite hippa och växa organiskt ut från sin själ, kommer det att få rekyler, fler variationer brukar leda till friare tolkning av vad som är kvalité. Jag hoppas att man håller fast vid att vara ett nisch märke för entusiaster, jag TROR att det är vägen framåt för att bygga vidare på Sinns anda.
My 2 cents....