Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert! Du är kung på färgmatchning
Blev ett paratrooper från CNS till U1SE enligt tidigare diskussion som ”prov” - känns helt ok!
Den är attans fin, kan vi få se en bund/canvas-kombo kanske?856B på sitt favoritcanvas i chillidjungeln.
Benägen att hålla med dig och reviderar ner min tidigare gissning.856 UTC är nog en Sinnmodell med förhållandevis rätt högt andrahandsvärde. Ny 21900:- på H-länk hos vår svenska återförsäljare. Med tanke på att service inte helt osannolikt närmar sig efter 6 år så skulle jag gissa på att strax under 15kkr är rimligt. Obs högst personlig spekulation utan dokumenterat belägg.
Cab?Vi sitter på parkeringen och väntar på dottern som är och ränner i köpcentrum.
Taket nere och solen skiner.
Så gott som . Najst!
Roligaste och billigaste bilen ever.Så gott som . Najst!
Självklart! Du får två.Den är attans fin, kan vi få se en bund/canvas-kombo kanske?
Eller hur!!!Varför är tisdagar så djävliga?
Just den här kan jag hålla med om men annars vet jag inte?Varför är tisdagar så djävliga?
Big TimeBäst hade ju förstås varit att slippa garantiärenden helt
Tänk om klockintresset hade varit utvecklat dåOch självklart vill vi se häftiga handledsskott om det finns. Vilken Sinn fick åka med? Själv lyckas jag ofta missa de bästa fototillfällena.
Var flygmekaniker på 37:an i lumpen men hade ingen mobilkamera då. Hade inte fått fota hursomhelst. Fast klockintresse fanns om än outvecklat, hade Omega.Tänk om klockintresset hade varit utvecklat då
Får nöja mig med några breda flin i kabinen efter landning
Det kanske är dumt att fördärva din illusion om att tisdagar är som vilken annan dag som helst, men när man väl börjar analysera dem, då märker man snabbt att tisdagar generellt är sämst av dagarna i veckan.Just den här kan jag hålla med om men annars vet jag inte?
Har andra tegimenterade Sinn och ser bara fördelar. Repfria. Nååågot mörkare och i mina ögon då lite snyggare.Jag är sugen på en U50
finns där några nackdelar med att välja en tegimented?
Enig med @R.CapacJag är sugen på en U50
finns där några nackdelar med att välja en tegimented?
off topic - vad är nätet till på luckan?
Den fälls upp automatiskt men kan även fästas ner.off topic - vad är nätet till på luckan?
Min UX har sju årExisterar nån sinn med 70h PR?
En sådan väsentlig information väljer Sinn konstigt nog att inte skriva ut under teknisk info på hemsidan. Däremot skriver dom ut urverk så det går nog att luska ut. Många är vanliga ETA/Selitta/Valjoux som inte kommer upp i 70h PR och specialverken vet jag inte.Existerar nån sinn med 70h PR?
Kan inte tänka mig det. Tror Valjoux 7750 med upp mot 48 h är det högsta. De flesta ligger runt 40-42 hExisterar nån sinn med 70h PR?
En handjagad 103 pandaPå tal om SINN. Det skulle enligt uppgift komma fler nyheter under året. Någon som hört om det kommer någon ny spännande specialutgåva snart?
Hoppas fortfarande på en nyutgåva av någon riktigt gammal modell av SINN
Nja.. fredagar är väll värre. Dels ska allt som inte hunnits med under veckan vara klart på fredag dessutom är det en hel vecka kvar till nästa helg börjar.Varför är tisdagar så djävliga?