Bilkö hem från systemet 41 minuterTre? Ser ju ut som 44min
Sänka ölen 3 minuter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bilkö hem från systemet 41 minuterTre? Ser ju ut som 44min
Ett litet tipps.. Håll armen så att timvisaren pekar i den riktningen du ska klippa. Då blir du tvungen att kolla klockan hela tiden, akta grannens katt bara..Lite svårt att inte tappa fokus på att klippa rakt när man hela tiden sneglade mot klockan.
U50 är verkligen en sån himla bra allroundklocka. För mig iaf.
Första gången jag ser en klocka som matchar en ros, den är väldigt fin (klockan alltså)Det blir en dubbel innan läggdags. 8820 bland rosorna.
Inte helt dum på sailcloth ändå
Verkligen!Inte helt dum på sailcloth ändå
Jag har inte så mycket att jämföra med, men ...lite mitt i mellan? Det har iof anpassat sig ganska snabbt och det känns mjukt och böjligt men hade kunnat vara ännu lite böjligare?Verkligen!
Är det mjukt från början eller behöver det lite tid för att anpassa sig efter armen?
Ojojoj där ligger min favorit och påminner om sin förträfflighet igen......Det här är från när det peakade med vintagekronografer innan jag fick hål i huvudet och sålde 104.
Ojojoj där ligger min favorit och påminner om sin förträfflighet igen......
Glöm inte bort alla troll! Tom jag börjar vara redigt nervös när jag skickar pengar nu för tiden!Jag har inte varit inne på en enda köpsajt eller trålat Instagram och andra sociala medier efter klockor att köpa på snart ett halvår. Tappat sugen lite, delvis för att allt är orimligt dyrt, (även om man snudd på kan få alla klockor bilden för samma pris som en modern keramik-Daytona ), och delvis för att det är The Usual Suspects som dammsuger marknaden på det ovanliga så man är aldrig först på bollen.
Såg denna annons för dryga halvåret sen men den såldes direkt ....Jag har inte varit inne på en enda köpsajt eller trålat Instagram och andra sociala medier efter klockor att köpa på snart ett halvår. Tappat sugen lite, delvis för att allt är orimligt dyrt, (även om man snudd på kan få alla klockor bilden för samma pris som en modern keramik-Daytona ), och delvis för att det är The Usual Suspects som dammsuger marknaden på det ovanliga så man är aldrig först på bollen.
Såg denna annons för dryga halvåret sen men den såldes direkt ....
Det här är från när det peakade med vintagekronografer innan jag fick hål i huvudet och sålde 104.
Såg den där också och tänkte;
Ett mycket moget inköp med andra ord!Gammal bild från när jag provade 356 hos Erikson för nästan två år sen... inte långt kvar tills jag får min!
Huvva, ett rent hot mot världens BNP!!!Ett mycket moget inköp med andra ord!
Min pappa hade en regel;
Om du verkligen vill köpa något, vänta 30 dagar. Om du då fortfarande vill köpa, köp.
Nu gällde det inte alla inköp utan mer villhöver köp.Huvva, ett rent hot mot världens BNP!!!
Haha jag har nog till och med tänkt på den längre än så.Ett mycket moget inköp med andra ord!
Min pappa hade en regel;
Om du verkligen vill köpa något, vänta 30 dagar. Om du då fortfarande vill köpa, köp.
Bästa sättet att hantera en frestelse är att falla för den. ..sägs det....hrmmm!!Haha jag har nog till och med tänkt på den längre än så.
Jisses vad tavlan poppar med Bond-nato!
Riktigt bra kombo! Den där tavlan är grym!Dag 3, har fortfarande inte tröttnat Varför dröjde det 5 år av det här intresset innan första Sinnen anlände?