• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

R.Capac

Guld
2-Faktor
Tack Eriksons Urhandel för ett utomordentligt bemötande och att jag fick min första seriösa klocka! Jag är jättenöjd med min Sinn 556A och kommer alltid bära den med lycka!
Nöjd kund kommer alltid tillbaka, visst är det så? 😍🙏😀en stor ära att få träffa Richard också 🙏
Grattis och välkommen! Du har härmed trätt in i den glada församlingen Sinn-träsket :).
 

JoelD

Guld
2-Faktor
Tack Eriksons Urhandel för ett utomordentligt bemötande och att jag fick min första seriösa klocka! Jag är jättenöjd med min Sinn 556A och kommer alltid bära den med lycka!
Nöjd kund kommer alltid tillbaka, visst är det så? 😍🙏😀en stor ära att få träffa Richard också 🙏
Nu gör du precis som jag för många några år sen när jag gjorde exakt samma sak i samma butik med samma klocka 😁 (och med samma Richard)

Eller vänta nu, samma klocka var det ju inte. Men en likadan 😁 😁
 
Senast ändrad:

SpejsMan

Guld
Pledge Member
2-Faktor
Sett folk klaga på att vridringen bara har 60 klick, men fattar inte varför. Tycker det känns skitbra!
20210612_130452.jpg


Rockar oxå sailcloth i solen idag.
 

Clark Kent

Pandion
2-Faktor
Tack Eriksons Urhandel för ett utomordentligt bemötande och att jag fick min första seriösa klocka! Jag är jättenöjd med min Sinn 556A och kommer alltid bära den med lycka!
Nöjd kund kommer alltid tillbaka, visst är det så? 😍🙏😀en stor ära att få träffa Richard också

Stort grattis och mycket bra val av klocka! 👍 Alltid trevligt också att språka med en riktig klocknestor.
 

perhog

Guld
2-Faktor
Tack Eriksons Urhandel för ett utomordentligt bemötande och att jag fick min första seriösa klocka! Jag är jättenöjd med min Sinn 556A och kommer alltid bära den med lycka!
Nöjd kund kommer alltid tillbaka, visst är det så? 😍🙏😀en stor ära att få träffa Richard också 🙏
Grattis och välkommen.. Hur ser framtidsplanerna ut? Vilka SINN modeller står på önskelistan? För du kan väl inte nöja dig med bara en. :)
 
Grattis och välkommen.. Hur ser framtidsplanerna ut? Vilka SINN modeller står på önskelistan? För du kan väl inte nöja dig med bara en. :)
Tack ska du ha! Hahhaa nej klart det blir fler 😀🙏e frälst!
Men ekonomin som styr.. detta var ju en bra instegsmodell tycker jag. Kanske en större tavla nästa gång iallafall. Förslag? 105a?
 

perhog

Guld
2-Faktor
Tack ska du ha! Hahhaa nej klart det blir fler 😀🙏e frälst!
Men ekonomin som styr.. detta var ju en bra instegsmodell tycker jag. Kanske en större tavla nästa gång iallafall. Förslag? 105a?
Nja. en kronograf borde du satsa på varför inte en 910 SRS en sådan har vi definitivt inte sett i tråden. Låt inte ekonomin styra, det finns ju SMS lån 😁

1623503793647.png
 

Rivalen

Guld
Min Sinn U1 2007 stannade efter 13 år. Lite besviken. men man kanske bör serva tätare. :) Nu undrar jag om era erfarenheter av servicen via Eriksson/Sinn? Eriksson skickar tydligen till Tyskland och indikerar 5k för att serva detta ETA 2824 verk. Hur har ni gjort, har detta funkat bra eller dåligt? 5k när det kostar ca 7 att serva en Rolex 114060 - låter dyrt, eller?
 

ERIKSON URHANDEL

Richard Dahlgren
Tack Eriksons Urhandel för ett utomordentligt bemötande och att jag fick min första seriösa klocka! Jag är jättenöjd med min Sinn 556A och kommer alltid bära den med lycka!
Nöjd kund kommer alltid tillbaka, visst är det så? 😍🙏😀en stor ära att få träffa Richard också 🙏
Stort Grattis igen, roligt att du är nöjd!😃👍
 

HSK

Diamant
2-Faktor
Min Sinn U1 2007 stannade efter 13 år. Lite besviken. men man kanske bör serva tätare. :) Nu undrar jag om era erfarenheter av servicen via Eriksson/Sinn? Eriksson skickar tydligen till Tyskland och indikerar 5k för att serva detta ETA 2824 verk. Hur har ni gjort, har detta funkat bra eller dåligt? 5k när det kostar ca 7 att serva en Rolex 114060 - låter dyrt, eller?
Sinn tar €240 + €100 för frakt t&r så ca 3500kr. Inget illa om Erikson men det känns lite onödigt att betala 1500kr extra bara för att de ska packa ner klockan och skicka den till Sinn istället för att göra det själv om den ändå ska dit.

 
Topp