• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Dr. D

Pandion
2-Faktor
Här kommer dagsfärsk regnbild på min trio.
1623518177928.png
Snyggt vitt gummit på UX!
 

Jonteh

Basic
Tack Eriksons Urhandel för ett utomordentligt bemötande och att jag fick min första seriösa klocka! Jag är jättenöjd med min Sinn 556A och kommer alltid bära den med lycka!
Nöjd kund kommer alltid tillbaka, visst är det så? 😍🙏😀en stor ära att få träffa Richard också 🙏
Grattis till första riktiga klockan 😀 hoppas du blir lika nöjd som jag blev med min 556I 😃
 

Laddsladd

Guld
2-Faktor
Min Sinn U1 2007 stannade efter 13 år. Lite besviken. men man kanske bör serva tätare. :) Nu undrar jag om era erfarenheter av servicen via Eriksson/Sinn? Eriksson skickar tydligen till Tyskland och indikerar 5k för att serva detta ETA 2824 verk. Hur har ni gjort, har detta funkat bra eller dåligt? 5k när det kostar ca 7 att serva en Rolex 114060 - låter dyrt, eller?
Har bara hört kritik om tiden för service eller främst garantiarbeten. Har inte läst om någon som haft dålig upplevelse av själva servicen.
5 k på 13 år känns inte så farligt tycker jag.
 

Dr. D

Pandion
2-Faktor
Sitter och gråter och är så
Jo var bra nära men vart en ss utc extreme 2 ist.
Ux är ju billig dessutom men känns 4 gånger dyrare. Jo blir en sån inom ett år iaf.
Just det med oljan och hur reflections fri den var.
Gör nog det hela för mig
Oj, inser att mitt svar blev väldigt kort!
Haft en del problem med mobilen..
Köp om du vill ha en klocka som har en extremt lättavläst tavla, håller tiden galet bra och om du inte har något emot en quartz. Du får även en sekundvisare som beter sig som ingen annan 😀
Den är 44mm men känns inte så stor tycker jag.
 

R.Capac

Guld
2-Faktor
Sitter och gråter och är så

Oj, inser att mitt svar blev väldigt kort!
Haft en del problem med mobilen..
Köp om du vill ha en klocka som har en extremt lättavläst tavla, håller tiden galet bra och om du inte har något emot en quartz. Du får även en sekundvisare som beter sig som ingen annan 😀
Den är 44mm men känns inte så stor tycker jag.
Det var var en bra summering som jag kompletterar med strycktålig men ändå känslan av hightech.
 

R.Capac

Guld
2-Faktor
I stugan så bara en klocka med mig. Får fota det jag har. Blåser för mycket för kvällsmat på flotten idag.
374C24BC-50D0-4492-945B-C0B27834FD78.jpeg
Det bandet ser perfekt ut till den klockan. Med risk för att dumförklara mig själv, är det mörkgrönt eller är det mörkgrått som spökar för att jag vill se det mörkgrönt? Vad är det för band?
 

perhog

Guld
2-Faktor
Ett sånt som kom bort i posten mellan @Dr. D och mig men annan färg😢.
1623569874058.png
Heja Post nord. I fredags fick jag en påminnelse om att betala moms och tullavgift. Den skrevs ut för två veckor sedan. Har fortfarande inte sett röken av den första aviseringen. Det fina i kråksången är att jag har till i morgon på mig att betala annars sänder dom tillbaks paketet.
Jag skulle hellre gå med i myggens vänner än att anlita post nord igen.
 

Jamterik

Guld
2-Faktor
Heja Post nord. I fredags fick jag en påminnelse om att betala moms och tullavgift. Den skrevs ut för två veckor sedan. Har fortfarande inte sett röken av den första aviseringen. Det fina i kråksången är att jag har till i morgon på mig att betala annars sänder dom tillbaks paketet.
Jag skulle hellre gå med i myggens vänner än att anlita post nord igen.
Visst hade du varit i kontakt med PTS?
 
Topp